Uuh, så spennende! Ansett meg som økonomisk drifter så kommer jeghaahaha
Holder en liten knapp på den jeg jobber i. Kanskje de skal selge noen aksjer etterhvertTror jeg forsto feil post.men når du åpnet, ansett meg : pahha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uuh, så spennende! Ansett meg som økonomisk drifter så kommer jeghaahaha
Holder en liten knapp på den jeg jobber i. Kanskje de skal selge noen aksjer etterhvertTror jeg forsto feil post.men når du åpnet, ansett meg : pahha
Wohoo, gleder megHolder en liten knapp på den jeg jobber i. Kanskje de skal selge noen aksjer etterhvertog selvfølgelig skal ansette deg!
![]()
Hehe, trives godt jegHehe sikkert Nice det da![]()
Jeg også, fordel at vi ikke har samme jobb, for da kan det ha vært vanskelig å ta ferie samtidigWohoo, gleder meg![]()
hehe ja hvorfor ikkeDa får jeg kjøpe moppetøffler til deg da![]()
Høres koslig ut daHehe, trives godt jeg
Bor midt i sentrum av gokk jeg da. Ca 1, 15 min inn til tr heim og 30 min er på ferge.
Vi syns det vihehe ja hvorfor ikke
Høres koslig ut da![]()
Hihi, det er santJeg også, fordel at vi ikke har samme jobb, for da kan det ha vært vanskelig å ta ferie samtidig![]()
Ja kan vel si det. Bor på ØstlandetVi syns det vi
Bor du sørpå?
Det var det jeg troddeJa kan vel si det. Bor på Østlandet![]()
Jeg og.. Men er på slankern..fyser på noe godt igjen... pokker![]()
klarer ikke å få i meg det en gang jegfyser på noe godt igjen... pokker![]()
Kjekt her nedeDet var det jeg trodde![]()
Nå kjære tvillingsjel (Hihi, det er sant![]()
Ja, det vet jeg . Pappaen min bor i Horten. Jeg er født sørpå,og hele farsiden min bor litt spredt nedi der. Jeg bare havna i Trøndelag jegklarer ikke å få i meg det en gang jeg![]()
Kjekt her nede![]()
kjipernJeg og.. Men er på slankern..
fortsatt ikke helt i form?klarer ikke å få i meg det en gang jeg
Kjekt her nede![]()
Nå kjære tvillingsjel () må jeg sove,tviler på at snekkeren bryr seg om at jeg skravla på bv i morgen, de begynner vel å hamre på soveroms veggen min kl 7 i morgen uansett
![]()
Må bare prøve å holde meg unnakjipern
fortsatt ikke helt i form?
skjønner deg godt..Må bare prøve å holde meg unna
jøssesJa, det vet jeg . Pappaen min bor i Horten. Jeg er født sørpå,og hele farsiden min bor litt spredt nedi der. Jeg bare havna i Trøndelag jeg![]()
Neikjipern
fortsatt ikke helt i form?
De eier ikke respekt disse vekkerklokkene våreHihih. God natt min tvillingsjelhihih. Burde sove jeg og. Tipper heller ikke frøkna bryr seg så masse om a jeg må skravle på bv når hun våkner syv
![]()