Hvor mye mindre blir magen??

Solsikke16

Flørter med forumet
Skal i 40-årslag 2 uker etter fødsel(termin)og har såååå lyst til å kjøpe meg en ny kjole, men aner jo ikke hvilken str jeg skal sikte meg inn på... Er str 38/M til vanlig og har også kunnet bruke disse størrelsene i graviditetsklær. Har ingen forventninger om at magen blir borte rett etter fødsel, og er derfor veldig usikker på om jeg kanskje bør gå opp en str(ammepupper og slapp mage). Noen med erfaringer eller tips?

Min mage kom aldri tilbake til normalen, var liksom ganske løs. Men jeg gjorde ingenting for at den skulle bli mindre heller egentlig. Tenkte p kjøpe sånn belly bandit denne gangen bare for å støtte ryggen og kanskje hjelpe magen riktig vei.

Tenker kanskje at dersom du tenker litt på fasongen på kjolen, så burde det gå bra? Altså, gjerne en A-formet kjole, avskåret under brystet. Gjerne med litt stretch i brystpartiet?

Mange fine hold in's men det er så ubehagelig en hel kveld. Hadde også gått for en kjole som er litt innsvingt i toppen og går ut under brystet. Så vil du slippe å tenke på magen i det hele tatt om den ikke har trekt seg helt sammen :-) Min var tilbake en uke etterpå, men har forstått at jeg var veldig heldig sånn! Forventer ikke det med andremann nå :-)

Husker etter sist fødsel trodde/følte jeg virkelig jeg var blitt såååååå tynn og magen bare forsvant.. Gikk med trange topper etc.. Hærregud hvor blind jeg må ha hvert.. Sett bilder i ettertid.. Burde gått i mumu :( Nå blir det vide ting noen uker/mnd :)

Vanskelig å si på forhånd. Ville nok heller venta til feiringen nærmet seg med å kjøpe kjole.

Min mage kom aldri tilbake til normalen, var liksom ganske løs. Men jeg gjorde ingenting for at den skulle bli mindre heller egentlig. Tenkte p kjøpe sånn belly bandit denne gangen bare for å støtte ryggen og kanskje hjelpe magen riktig vei.
Hva er det? Noe som kan krympe magen...?

Skal i 40-årslag 2 uker etter fødsel(termin)og har såååå lyst til å kjøpe meg en ny kjole, men aner jo ikke hvilken str jeg skal sikte meg inn på... Er str 38/M til vanlig og har også kunnet bruke disse størrelsene i graviditetsklær. Har ingen forventninger om at magen blir borte rett etter fødsel, og er derfor veldig usikker på om jeg kanskje bør gå opp en str(ammepupper og slapp mage). Noen med erfaringer eller tips?
Vet du at du rekker festen da..?:p

Jeg kjøpte en A-formet gravidekjole på HM som er like fin med og uten mage. Du kan jo se om du finner noe sånt? Mørke stoffer skjuler også mer :rolleyes:

Livmora bruker 6 uker på å minske etter å ha blitt tusen ganger større (ikke overdrivelse..) enn den er. For noen så passer vanlige klær kjapt, for andre tar det en del lengre tid. Så det er umulig å si :) Hos meg tok det 6 uker før jeg fikk på meg bukser en str.større enn vanlig (bruker 28 i livet ca). Frem til da var det mye bolledeig og ømme pupper ja, best med litt løsere klær. Du blør jo også endel i renselsesfasen, så du må belage deg på bestemortruse og stort bind også :)

Back
Topp