HeheJeg tenkte akkurat det samme!men kan ikke du flytte opp hit. Frisørsalonger her
![]()
Jammen, jeg har jo planer for min egen her, også har jo jeg hus lettere for seg å kjøpe her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheJeg tenkte akkurat det samme!men kan ikke du flytte opp hit. Frisørsalonger her
![]()
De var søte når det pågikk jaHaha, så herlig da![]()

Hoho, skikkelig playdate
Da satser vi på at det er derhelt sikkert..
Jeg må se det en gang til... stod midt i legginga![]()
Ikke så mye, er natta for meg nåVanligvis ville jeg lest gjennom, men motivasjonen for å lese gjennom 40 sider akkurat nå var dårlig. Så hva gjør skravler dere om i kveld?
Hihih. Synes du skal gjøre detja eller jeg tenker Vertfall på det da ;P
Vet ikke, tror det er Paracet og Ibux som virker![]()
De kunne jo fint ha ryddet etter seg synes jegDe var søte når det pågikk jahahaha
ikke fult så søtt når jeg måtte vaske det opp![]()
Planer om å åpne egen frisørsalong?Hehe
Jammen, jeg har jo planer for min egen her, også har jo jeg hus lettere for seg å kjøpe herta ned deg flyttelasset litt lenger sør
det gjør viDa satser vi på at det er der![]()
Støttegruppe AUA for anonyme ugle avhengige. HahahaVanligvis ville jeg lest gjennom, men motivasjonen for å lese gjennom 40 sider akkurat nå var dårlig. Så hva gjør skravler dere om i kveld?
neste gang skal jeg jeg ha sånn moppesparkebukser til dem...De kunne jo fint ha ryddet etter seg synes jeg![]()

Det var forskning angående svangerskapsforgiftning, fikk det ikke så var ikke akkurat det ideelle personen de var ute etter.Åja! Har det noe å si ift svangerskap? Har ikke så mye kunnskap om det jeg..
Hvaforno forkning?
Hahaha kan du ikke sy det da ?neste gang skal jeg jeg ha sånn moppesparkebukser til dem...![]()
Okei, greit for megHehe jabedre enn fly da
![]()
Åj! Høres dramatisk ut..? Noe som kan være risiko it fosteret eller?Det var forskning angående svangerskapsforgiftning, fikk det ikke så var ikke akkurat det ideelle personen de var ute etter.
Tja, det finnes jo mange forskjellige typer blødere..jeg feks kaster så og si daglig opp blod nå i dette svangerskapet. Om det kommer av neseblod som har koagulert seg i magen eller om det kommer fra magen håper jeg de ser på mandag.
Haha, sånn at du MÅ kjøpe?Skjønner jeg veldig godt !
Alle plager meg med linker til ugleting, også skulle visst meg å Camilla starte ugleklubb.
Bodde ikke du oppi trønder dalen ?Okei, greit for meg)
Det var forskning angående svangerskapsforgiftning, fikk det ikke så var ikke akkurat det ideelle personen de var ute etter.
Tja, det finnes jo mange forskjellige typer blødere..jeg feks kaster så og si daglig opp blod nå i dette svangerskapet. Om det kommer av neseblod som har koagulert seg i magen eller om det kommer fra magen håper jeg de ser på mandag.
Sorry hvis jeg spør for mye!Åj! Høres dramatisk ut..? Noe som kan være risiko it fosteret eller?