hahaha kan tenke meg at dette blir en høydareNestleder kan du være ?eller markeds direktør ?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha kan tenke meg at dette blir en høydareNestleder kan du være ?eller markeds direktør ?
![]()
Okei, tar nestleder med markedsansvarNestleder kan du være ?eller markeds direktør ?
![]()
jepp... alltid spennende å se hvordan ting utvikler seg vettuHaha. Det gjør du velx
hahaha kan tenke meg at dette blir en høydare![]()
Hehe den er god ! Eller idé sjefOkei, tar nestleder med markedsansvarhaha
gud bedre.. dette kommer til å bli spesieltHehe den er god ! Eller idé sjef![]()
Ja de fleste er nok nødvendigHihi. Noen nødvendige kilo. Men bekkenløsningen sørge for noen ekstra der![]()
Hihi, det er sant da. Kam bli spennende dettejepp... alltid spennende å se hvordan ting utvikler seg vettu![]()
Ja det er helt toppTidli helg på deg. Herlig!![]()
Nestleder! Må finne en fancy tittel for detHehe den er god ! Eller idé sjef![]()
hehehehe blir gøygud bedre.. dette kommer til å bli spesielt![]()
Er mere unganeHope??roter hun fælt?
![]()
Ble spurt om å jobbe 3 plasserHadde vært praktisk det innimellom. Hva annet skal du i mårra da? Siden du skulle vært 3?
Huff daNå begynner jeg å fryse igjen![]()
hei ikke hu spesifikt... Men lille Hope tømte en pose med maispuffer på gulvet..Hope??roter hun fælt?
![]()

Skjønner jeg godt!!Ja det er helt topp![]()
Nestleder aua med retten til idéerNestleder! Må finne en fancy tittel for det
ja det synes jeg ogsåHihi, det er sant da. Kam bli spennende dette![]()
Ja de er nok detJa de fleste er nok nødvendig![]()
Nei nå ligger jeg i senga å svetterHuff data en dusj!
Når skulle du til lege igjen?Mhm det har jeg![]()