Medisin som kommer med Bring

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Kommer det på døra eller til posten/apoteket? Fikk melding om en pakke på vei, står bare postnummer og sted og ikke hvor den kommer. Men det er expresspakke over natt som skal komme frem før kl 9 dagen etterpå. Spørsmålet er om jeg må stå opp tidlig i morgen for å ta den i mot? :P Det er St. Olavs som har sendt de og fra sykehusapoteket i Trondheim :)

Den må stå kjølig så kommer på døra :) var ett underlig styr her også husker jeg... Kommer i tillegg i så stor kasse at mannen lurte på om vi fikk ett hjerte i posten eller om babyen kom ferdiglaget

Her kom de på døra med pakken. Den skal rett i kjøleskapet når man mottar den, så det er lurt å være der å ta i mot den når den kommer :)

Jeg har fått den på døra også, men har også vært på jobb når de kommer (kommer i postbilen her jeg bor, så de kommer alt fra kl 10 til 15 en gang) og da hadde de satt den på kjøla på butikken som har postutleveringen når jeg kom fra jobb:-) det funka fint, og kjøleelementet var kaldt enda når jeg henta :-)

Jeg har fått den på døra også, men har også vært på jobb når de kommer (kommer i postbilen her jeg bor, så de kommer alt fra kl 10 til 15 en gang) og da hadde de satt den på kjøla på butikken som har postutleveringen når jeg kom fra jobb:) det funka fint, og kjøleelementet var kaldt enda når jeg henta :)
Takk for svar :) Ser at den skal komme før kl 16.00 her jeg bor, men jeg har uansett fri i morgen og skal være hjemme :)

Back
Topp