Ille nokBare det ene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ille nokBare det ene
Du også da!!Flink du er![]()
Uff da , hørtes ikke bra utBle en kaotisk dag som ikke ble som planlagt så
Vi drar til stedet vi skal flytte inn til om 2 uker. Bor hos mamma og pappa i helga. Skal overta huset vi skal leieHva skal du i morgen?
Det burde du være. Superflink!2 gåturer og litt rocking , fornøyd med dagens innsats
Oh yes. Irriterende at jeg aldri kan gå mer enn ca tre uker før jeg får ny betennelseIlle nok![]()
Vi er flinke!Du også da!!
Hehe. Sånn er det her og. Er det enkel strikk, ser jeg sjelden på det. Føler maskene og strikkinga går på autoDet var ikke verst.Skjønner ikke åssen man klarer å strikke og se på tven samtidig. Svigermor ser jo nesten aldri på strikketøyet eller mønsteret når hun strikker. Sitter bare å måper til henne. ;p Men man venner seg vel til det. Har ikke tålmodighet til å strikke selv:/
TakkDet burde du være. Superflink!
Nei :/ frøkna rulla i gulvet. Vi sov. Tydeligvis ikke hun. Følte meg jævlig, men alt har heldigvis gått helt fint. Dro bare til legen på en sjekk for sikkerhetsskyld.Uff da , hørtes ikke bra ut
rart det derHaha, slike kommentarer får jeg og![]()
De tåler heldigvis mer enn man tror de småNei :/ frøkna rulla i gulvet. Vi sov. Tydeligvis ikke hun. Følte meg jævlig, men alt har heldigvis gått helt fint. Dro bare til legen på en sjekk for sikkerhetsskyld.
Ingenting som kan gjøres? Kronisk ørebetennelse?Oh yes. Irriterende at jeg aldri kan gå mer enn ca tre uker før jeg får ny betennelse
På treningsprogram?Takk
Gøy å være skikkelig i gang
tror det bare er vanskelig mannfolk som ikke skjønner at det virkelig er muligMin skjønner heller ikke det der
ditto..Hihih, føler jeg burde hatt flere enn jeg har![]()
Nei de tror ikke noe kan gjøres. Øre har tatt skade av alle ørebetennelsene jeg har hatt.Ingenting som kan gjøres? Kronisk ørebetennelse?
jaaa!Tilfeldig QUOTE
La deg til på fb![]()
Mer mosjon og treningPå treningsprogram?