Skravletråd januar

Så kjedelig:-/. Håper hun blir fort frisk:-). Gravidmassasje hørtes ikke feil ut:-). Lurer på om de tilbyr det der jeg har gavekort. Må sjekkes ut:-). Magen har kommet ganske godt nå
Jeg aner ikke hva det er, men det høres spennende ut :p
Behandleren min er også ei venninne så hun bestemmer som regel hva jeg skal :p det er skuldrene mine som stor sett er problemet, frisør vettu :p

Jeg aner ikke hva det er, men det høres spennende ut :p
Behandleren min er også ei venninne så hun bestemmer som regel hva jeg skal :p det er skuldrene mine som stor sett er problemet, frisør vettu :p
Her er det somregel korsryggen som er problemet. Og nå bekkenløsning :-/

Her er det somregel korsryggen som er problemet. Og nå bekkenløsning :-/
Ja, du løfter vel en del i jobben?
Bekkenet her også men det kan vel ikke massasje gjøre noe med, siden det er hormonelt?

Hjemme med febersyk gutt idag, og utrolig glad for det! Syns det lukta litt svidd her, og et kjapt søk førte til en liten bordlampe i vinduskarmen som hadde blitt avglemt i gårkveld. Innsiden av tøyskjermen hadde løsnet litt og falt inn mot lyspæren, og når jeg oppdaget det var det ikke langt ifra at den tok fyr :eek: grøsser...
Oj godt du oppdaget det

Ja, du løfter vel en del i jobben?
Bekkenet her også men det kan vel ikke massasje gjøre noe med, siden det er hormonelt?
Ja blir en del løft og forflytninger ila en vakt. Har noen pasienter jeg kjenner jeg ikke klarer å gå til lenger ihverfall ikke som gravid da bekkenløsningen blir verre. Tviler på at massasje kan gjøre det så mye bedre. Får se hvordan det går fremover. Legen ville ikke gjøre noe da jeg nevnte det sist for han. Mente fysio ikke var bevist skulle hjelpe og sa at jeg fikk være i bevegelse. I mitt yrke er vi i bevegelse hele tiden og med en 1 åring hjemme blir det sjelden tid for pause hjemme også

Baaah! Kjedelig å lage middag til seg selv, ikke at jeg har begynt ennå :p vet liksom ikke hva jeg skal spise :o

Ja blir en del løft og forflytninger ila en vakt. Har noen pasienter jeg kjenner jeg ikke klarer å gå til lenger ihverfall ikke som gravid da bekkenløsningen blir verre. Tviler på at massasje kan gjøre det så mye bedre. Får se hvordan det går fremover. Legen ville ikke gjøre noe da jeg nevnte det sist for han. Mente fysio ikke var bevist skulle hjelpe og sa at jeg fikk være i bevegelse. I mitt yrke er vi i bevegelse hele tiden og med en 1 åring hjemme blir det sjelden tid for pause hjemme også
Jeg skjønner ikke det deg med legen din, har du snakket med jm?

Back
Topp