Yes det stemmerÅja, total sum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes det stemmerÅja, total sum
Jeg mister fort tålmodigheten med håndarbeid, liker å hekle da men kan ikke være for langdrygt arbeid for da mister jeg fort motivasjonenHehe,de er ikke så tungbedde heldigvis
Strikker på en body for søstra mi, den er litt kjedelig så motivasjon er liten![]()
Hehe, det er jo morsomt daDet gjør han absolutt! Han har et enormt konkurranseinstinkt da.. til lykke og besværer ikke alltid meningen med aktiviteten er å være raskest liksom, hahah
![]()
JippiDet er lov. Jeg må visst opp av sofaen igjen snart jeg. For å gjøre noe så gøy som... *trommevirvel*.... klesbretting!
Hehe, jada morsomt er detHehe, det er jo morsomt da![]()
Det klarer dere nok helt fintDa får vi klare oss uten deg da![]()
Ja synes de filmene er så koseligHehe maraton!koselig da
![]()
Godt med alt man er ferdig medDigg med korte dager
Jaa endelig er den sparekonton fiksa. Har hatt det hengende over meg en god stund nåså godt å krysse det av lista
![]()
Det gjør vi ikkeDet klarer dere nok helt fint![]()
Rundt 200 tror jegHmm.. hvor mange mangler du ?
Hektiske dager hos deg?Men har heldagsmøte i morgen også, og møte med leverandør jeg bør forberede meg på på fredag morgen
Orker ikke se på det jeg!Burde ikke se på barneavdelingen
Så mye trist
Hva mangler du da?Ser ikke veldig lyst ut for min del med å komme meg på lista egentlig!! Trodde det skulle gå greit men går trådt..
Mandag, kjære du....MANDAG!!!Søte du, er snart februar da
Jeg ser ikke ofte på det men sto på nåOrker ikke se på det jeg!
Neida er ikke lenge tilMandag, kjære du....MANDAG!!!
Det er lenge til...
HahaSå absolutt!hun har ikke tid til å i barnehagen i morgen, hun skal leke med vogna
![]()
Jeg vet....Næmen så kjip du er
Har ikke sett dem vi.. men kanskje vi burde? Passer for 6åringen kanske?Ja synes de filmene er så koselig![]()