Det gjør han absolutt! Han har et enormt konkurranseinstinkt da.. til lykke og besværSå artig dahan koser seg sikkert!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør han absolutt! Han har et enormt konkurranseinstinkt da.. til lykke og besværSå artig dahan koser seg sikkert!
Hvor gammel er din nå?Uff ja :/
Hatt en ganske slitsom dag, men helt greiHar dere hatt en fin dag?
Rai, raiJa nå blir det liv![]()
Det er lov. Jeg må visst opp av sofaen igjen snart jeg. For å gjøre noe så gøy som... *trommevirvel*.... klesbretting!Helt perfekt
Litt sliten idag..
Så bra daVi har kost oss og koser oss![]()
Da får vi klare oss uten deg daRai, rai
Blir snart borte igjen damå jobbe litt...
Samme her, litt sliten etter en lang dag...Er det, bare litt sliten etter lang dag på jobb...
Og med deg?
Da er det jo greit å hvile littJeg burde jobbet litt selv, men oker ikke i kveld.
Hatt et ganske slitsomt heldagsmøte i dag
Digg med korte dagerNei, faktisk kort dagbegynte kl 12..
Deilig med sparekonto da!![]()
Men har heldagsmøte i morgen også, og møte med leverandør jeg bør forberede meg på på fredag morgenDa er det jo greit å hvile litt![]()
Så flottYes de gjorde en super jobb og vant litt overraskende
Jeg!! Til mannens fortvilelseNoen som følger med på Idol her?Tatt en lang pause, men tenkte jeg skulle prøve å se på nå
![]()
De har fra 1-5 årSå koselig, små- eller storebarn?
He he visste du ville si detÅ fysj da![]()
Yes hatt en super dagHar dere hatt en fin dag?
Mhm veldig deiligSå bra!![]()
Hehe,de er ikke så tungbedde heldigvisStrikking er kos! Holder du på med no akkuurat nå?
Haha, tvinge dem på besøk jahaha! Deilig for tuppa med korte dager da
![]()
Hvor mange innlegg har du ?Ser ikke veldig lyst ut for min del med å komme meg på lista egentlig!! Trodde det skulle gå greit men går trådt..