Norge er i semifinalen nåÅ, trodde det fremdeles var kvalikrungene/gruppespillet, jeg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Norge er i semifinalen nåÅ, trodde det fremdeles var kvalikrungene/gruppespillet, jeg...
Så bra, kanskje jeg burde begynne å seNorge er i semifinalen nå![]()
Yes de gjorde en super jobb og vant litt overraskendeSå på VG at det gikk godt
Strikking er kos! Holder du på med no akkuurat nå?Strikker litt da, også prøver jeg å tvinge venner på besøk når de har friogså henter jeg tuppa tidlig
He he er gøy nåSå bra, kanskje jeg burde begynne å se![]()
Det var innmari moro!Yes de gjorde en super jobb og vant litt overraskende
Det var det så absoluttDet var innmari moro!
Jeg ser ikke på detNoen som følger med på Idol her?Tatt en lang pause, men tenkte jeg skulle prøve å se på nå
![]()
Det ble Lego Nexo og et brettspillHva ble det?
Jippi, gratulerer søte du!Jeg har fått 30 % stilling fram til 15 august![]()
God kveldGod ettermiddag![]()
Kos dere massesånn da fikk jeg sovet littmannen er etter hvert på vei hjem fra butikken og siden vi har nettfri ettermiddag/kveld så er jeg ikke her inne før litt før jeg legger meg
kose dere så snakkes vi jenter <3
er så godt med slike dager. vi har det fast en dag i uken med ekstra god mat, snop og film vekk fra mac/pc & mobil![]()
Har du fått jobb, gratulerer så myeJeg ser ikke på det![]()
Kafé er koselig daVært på kaféhardt liv
Hehe, ellers alt det vanlige. Levering, henting, middag, husabeid. Nå er papppan med storebror på trening.
God kveld til deg ogsåGod kveld![]()
Jeg har endelig funnet sofa etter jobb, vasking av klær, lekser med eldstemann og leggingTrøtt og susete i hodet, kjenner jeg! Hva driver folk med i kveld? Her blir det vel litt rydding, men mest sofa!og tidlig kveld Håper jeg
![]()
Dagens quiz spørsmål:
Står pingviner på menyen til isbjørnen?
Hva spiste dere idag?Hurra middagstid snart