Flink hun er![]()
ja hun er detGleder meg til helgen![]()
blir rørt jegSå søt da![]()
hviler på hofta liksomVar fin den![]()
JaSå flink !!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink hun er![]()
ja hun er detGleder meg til helgen![]()
blir rørt jegSå søt da![]()
hviler på hofta liksomVar fin den![]()
JaSå flink !!!![]()
Sitter jeg herHvor er alle sammen? Blitt stille her inne igjen
Da må du skravleSitter jeg her![]()
Ikke så lett når jeg ikke får svarDa må du skravle
Flinke lille
Kan svare jegIkke så lett når jeg ikke får svar![]()
Det tror jeg på. Varsykemeldt deler av svangerskapet, var traust til tider! Har du no hobby eller et eller annet for å få dagene til å gå da?Ja, kjenner til det. Jeg har ikke en baby å holde meg opptatt, og er sykemeldt...holder på å kjede ræva av meg![]()
Men det tar jo ganske lang tid mellom du svarer da.Kan svare jeg
Den gang ble NetFlix min gode vennDet tror jeg på. Varsykemeldt deler av svangerskapet, var traust til tider! Har du no hobby eller et eller annet for å få dagene til å gå da?
Det var det! Vi slo verdens beste håndballagMen det tar jo ganske lang tid mellom du svarer da.
Spennende kamp?
Så bra damed premie?
Så bra, og siden det er så gode så møter vi vel dem igjen i finalenDet var det! Vi slo verdens beste håndballag
Jeg har lagt barn. Nå skal jeg snart se idol. Hva gjør du?Hvor er alle sammen? Blitt stille her inne igjen
Akkurat sett håndballJeg har lagt barn. Nå skal jeg snart se idol. Hva gjør du?
Strikker litt da, også prøver jeg å tvinge venner på besøk når de har friDet tror jeg på. Varsykemeldt deler av svangerskapet, var traust til tider! Har du no hobby eller et eller annet for å få dagene til å gå da?
Det gjør vi ikke nå neiSå bra, og siden det er så gode så møter vi vel dem igjen i finalen![]()
Å, trodde det fremdeles var kvalikrungene/gruppespillet, jeg...Det gjør vi ikke nå nei![]()
Så på VG at det gikk godtAkkurat sett håndball