Skravletråd januar

Sen lunch her, gjør opp for det med vafler til tuppa :)
fikk også levert ei dukkevogn på døra her nå, supert å kjøpe brukte ting, rosa brio vogn til 50 kr! :)

fikk også levert ei dukkevogn på døra her nå, supert å kjøpe brukte ting, rosa brio vogn til 50 kr! :)
Brukt er så gull verdt ! :D
Her blir det marsipan kake på meg :p mannen må bare ut å kjøpe. Vafler er alltid godt :)

Brukt er så gull verdt ! :D
Her blir det marsipan kake på meg :p mannen må bare ut å kjøpe. Vafler er alltid godt :)
Vafler er godt ja,skylle gjerne hatt litt havregryn i de men det er vi tomme for..
Ja, jeg syns det er greit med brukt :) fikk tom ei sprinkelseng i går, trenger bare kjøpe madrass :)

Vafler er godt ja,skylle gjerne hatt litt havregryn i de men det er vi tomme for..
Ja, jeg syns det er greit med brukt :) fikk tom ei sprinkelseng i går, trenger bare kjøpe madrass :)
Brukt er helt genialt :D sparer samfunnet og mye penger på det :)

Lov med litt usunt og da :) her drikker snuppa sjokkmelk, men det er det hun vil når hun er syk så da får hun det

Spiste lunsj på kafé idag jeg :)
Ja, er super med bruktshopping:) mye nyttig og billig å finne på salgsgrupper på fb! Lønner seg å følge med innimellom :) Noen ganger må jeg nesten legge bpnd på meg da, for å ikke kjøpe tingjeg eeegetøig ikke trenger "for det er jo så billig" :D

Back
Topp