Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grei deal det vel?Endte med at jeg skal jobbe frem til pausen som er ca 19.30![]()
En av favorittene til jentungen her ogsåHaha....særlig
Er sååå lei..
Hva har du trent?Ferdig trent , nå litt lunsj før jeg henter kengubarnet
30 days shredHva har du trent?
Ja synes detGrei deal det vel?![]()
Hvilken type trening er det?30 days shred![]()
FlinkFerdig trent , nå litt lunsj før jeg henter kengubarnet
Litt forskjellig i grunn.Hvilken type trening er det?
Skal gjøre detLitt forskjellig i grunn.
Google det så ser du![]()
Brukt er så gull verdt !Sen lunch her, gjør opp for det med vafler til tuppa
fikk også levert ei dukkevogn på døra her nå, supert å kjøpe brukte ting, rosa brio vogn til 50 kr!![]()
Det skjønner jegTakk
Godt å være ferdig for i dag
Vafler er godt ja,skylle gjerne hatt litt havregryn i de men det er vi tomme for..Brukt er så gull verdt !![]()
Her blir det marsipan kake på megmannen må bare ut å kjøpe. Vafler er alltid godt
![]()
Brukt er helt genialtVafler er godt ja,skylle gjerne hatt litt havregryn i de men det er vi tomme for..
Ja, jeg syns det er greit med bruktfikk tom ei sprinkelseng i går, trenger bare kjøpe madrass
![]()
Rocker du fortsatt eller?Ferdig trent , nå litt lunsj før jeg henter kengubarnet
Spiste lunsj på kafé idag jegSen lunch her, gjør opp for det med vafler til tuppa
fikk også levert ei dukkevogn på døra her nå, supert å kjøpe brukte ting, rosa brio vogn til 50 kr!![]()
Innimellom, men bytter litt på hva jeg gjørRocker du fortsatt eller?
Godt kjøp detSen lunch her, gjør opp for det med vafler til tuppa