Hva synes dere om guttenavnet Ravn?

Nursie86

Forelsket i forumet
Vi er friluftsmennesker til fingerspissene, bare til opplysning. Dette er noe alle rundt oss vet. Men over til problemet, vi finner ingen navn som vi liker begge to. Blir ikke enig. Men i dag kom mannen på navnet Ravn, å jeg likte det med en gang. ENDELIG et navn vi begge to liker.

Men helt ærlig. Er det for spesielt? Rart? Kan guttebassen i magen i værste fall bli mobbet o.l for navnet? Det er jo ikke til å skubbe under en stol at mobbing er et STORT problem nå i dagens samfunn!

Jeg vet om flere smågutter som heter det :D synes det er fint :) sto på mi liste sist gang, men endte opp med Odin da :p

Synes det var kult, spesielt siden det passer godt tol dere, tror ikke han blir mobbet for det navnet nei. Go for it :)

Ravn er veldig fint :)

Og unger finner ting å mobbe for uansett, så jeg tenker at akkurat det er vanskelig å helgardere seg mot.
Men Ravn tenker jeg at ikke er et typisk navn som kan brukes "mot" noen på en måte...

Tenker Ravn er ikke ett sånn "klassisk" mobbe navn, men som sagt over her, så kan jo barn mobbe for alt.
Eneste jeg ikke klarer å bestemme meg for er om jeg synes Ravn passer til en voksen/eldre person. Men det har kanskje noe med at alle jeg vet om som heter Ravn, enda ikke har passert 7 år :p

Eeeeeelsker det!!!!! Ravn, Varg, Storm osv!!!! Slike navn er fantastiske!!!! ♡♡♡♡ dette er navn som ikke er så uvanlige i dag, så hadde ikke vært i tvil engang...1

Ravn er veldig fint :)

Og unger finner ting å mobbe for uansett, så jeg tenker at akkurat det er vanskelig å helgardere seg mot.
Men Ravn tenker jeg at ikke er et typisk navn som kan brukes "mot" noen på en måte...
Synd men sant. Går vel desverre ikke an å helgardere seg nei! Takk for tilbakemeldinga :):)

Tenker Ravn er ikke ett sånn "klassisk" mobbe navn, men som sagt over her, så kan jo barn mobbe for alt.
Eneste jeg ikke klarer å bestemme meg for er om jeg synes Ravn passer til en voksen/eldre person. Men det har kanskje noe med at alle jeg vet om som heter Ravn, enda ikke har passert 7 år :p
Hehe. Jeg skjønner tanken din. Måtte tygge på navnet en liten stund selv. Men nå elsker jeg det :)

Eeeeeelsker det!!!!! Ravn, Varg, Storm osv!!!! Slike navn er fantastiske!!!! ♡♡♡♡ dette er navn som ikke er så uvanlige i dag, så hadde ikke vært i tvil engang...1
Ååååååå. Tuuusen takk for så fin tilbakemelding. Skal jeg si deg noe morsomt. Vi har to polare trekkhundgutter, samojeder av rase. Den ene heter Storm og den andre heter Varg :):p

Ååååååå. Tuuusen takk for så fin tilbakemelding. Skal jeg si deg noe morsomt. Vi har to polare trekkhundgutter, samojeder av rase. Den ene heter Storm og den andre heter Varg :):p
Hihi, så herlig!!!! Da passer det jo med en sønn son heter Ravn :D :D :D

(Forøvrig FANTASTISK rase dere har ♡♡♡♡ )

Veldig fint, men jeg forbinder det med jentenavn jeg?! Mulig fordi Ravn i kaptein sabeltann er jente. :p

Men uansett, mange navn som blir brukt til begge kjønn. Viktigste er at det er riktig for dere :)

Back
Topp