Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var helt fantastisk. Er helt "boetreist" nå daDet hørtes deilig ut
jaoppvaskmaskinen helt kaputt?
Ja ferdig nå heldigvisKommet i gang?Akkurat ferdig å rydde etter middag jeg. Sofa, amming ig tv
![]()
Håper det gikk fint hos helsesøster og hos tannlegeGod morgen alle sammen.
Her er dagen som vanlig igang med litt morgenrush av typen "kle på dere jakke og sko, vi er sent ute". Mor i huset evner ikke å stå opp tidlig nok og ungene surrer rundt...må begynne å legge meg tidligere. Når bare snuppa blir ferdig med denne antibiotikabehandlingen som innebærer en dose sånn rundt midtnatt. Vi bør ikke ta den for tidlig, for den som skulle vært 6 drøyer vi til etter sju somregel. Når vi våkner.
Jaja, ungene levert på skole og bhg. Eldste hentes om halvannen time for en tur til tannlegen. Deretter skal jeg og lillejenta på første kontroll på helsestasjonen. Fire ukers kontroll. Veie og se at vekta går rett vei etter at hun har vært syk. Vannkoppene har tørket inn, så da er det greit å dra på den timen.
Flott du har parkeringsmulighet derMåtte parkere hos naboen. Huff sørpe i hele gården og en bitteliten bakke, er vel egentlig ikke nok helling til å bli kalt bakke engang, gjorde at det var vanskelig å komme seg opp. Heldigvis var Snekkerne her i morges og hjalp meg![]()
Men til i ettermiddag er det greit å få parkert hos naboen syns jeg![]()
kjedelig!jaog de kommer ikke før på fredag å ser på den
Ja ferdig nå heldigvis![]()
En liten tur er deilig det ogsåDa har jeg og mini gått en liten tur. Fristet lite med en lang som jeg hadde tenkt med den vinden og kjente regnet var på vei
Masse god bedring til sjuke mannebeinetMannen er hjemme fra jobb pga sykdom. Å herregud han er jo døende i følge han selv
Men baby J syns det er stas at pappa er hjemme selv om han ligger i sofaen som en halv dæv fisk![]()
Fortsatt god bedringHalloalt bra?
Her har vi enda den irriterende tørrhosten og er slappe. Sender ikke N i bhg enda. Vil ikke sende henne for tidlig![]()
Grøss for noe fæle greier
å der begynte Fantorangen.
Knøtte elsker det
Her var det pannekakerHva står på menyen i dag?![]()
He he det tror jegDet var helt fantastisk. Er helt "boetreist" nå da![]()
Håper han finner noeDa har gubben begynt å se seg om etter jobb i andre steder av landet også
Håper det gikk fint hos helsesøster og hos tannlege![]()
Hehe, gikk mye i fantorangen her og ei stund. Om et års tid, blir det nok mere fantorangen igjen
å der begynte Fantorangen.
Knøtte elsker det
hahaha primitiv morro for de små.. sterke farger og rare lyderGrøss for noe fæle greier
God ettermiddagGod dag![]()