Skravletråd januar

Da er vi alle mette. Eller jeg må nok ha mat om ikke alt for lenge :p

God morgen alle sammen.

Her er dagen som vanlig igang med litt morgenrush av typen "kle på dere jakke og sko, vi er sent ute". Mor i huset evner ikke å stå opp tidlig nok og ungene surrer rundt...må begynne å legge meg tidligere. Når bare snuppa blir ferdig med denne antibiotikabehandlingen som innebærer en dose sånn rundt midtnatt. Vi bør ikke ta den for tidlig, for den som skulle vært 6 drøyer vi til etter sju somregel. Når vi våkner.

Jaja, ungene levert på skole og bhg. Eldste hentes om halvannen time for en tur til tannlegen. Deretter skal jeg og lillejenta på første kontroll på helsestasjonen. Fire ukers kontroll. Veie og se at vekta går rett vei etter at hun har vært syk. Vannkoppene har tørket inn, så da er det greit å dra på den timen.
Håper det gikk fint hos helsesøster og hos tannlege:)

Måtte parkere hos naboen. Huff sørpe i hele gården og en bitteliten bakke, er vel egentlig ikke nok helling til å bli kalt bakke engang, gjorde at det var vanskelig å komme seg opp. Heldigvis var Snekkerne her i morges og hjalp meg :p
Men til i ettermiddag er det greit å få parkert hos naboen syns jeg :)
Flott du har parkeringsmulighet der:)

Mannen er hjemme fra jobb pga sykdom. Å herregud han er jo døende i følge han selv :p
Men baby J syns det er stas at pappa er hjemme selv om han ligger i sofaen som en halv dæv fisk :p
Masse god bedring til sjuke mannebeinet:P

Håper det gikk fint hos helsesøster og hos tannlege:)

Jada, null hull hos guttungen, som har fått to av seksårsjekslene og to til er snart gjennom, så snart begynner han nok å miste tenner (Han er 7,5 og utålmodig, alle andre på skolen har mistet tenner...)

Og lillejenta har vokst seg stor og sterk, kjekt det. Jeg får google frem kurvene og se på det, for hun viste egentlig ikke frem grafene som jeg liker å se på. Jeg har på app på mobilen, men det er who og cdc, jeg skulle likt å se på e norske grafene

Back
Topp