Det går vel fortJo, stort sett
Men må sette stoler oppå bordet, brette noen tepper i sofaen og rydde litt leker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går vel fortJo, stort sett
Men må sette stoler oppå bordet, brette noen tepper i sofaen og rydde litt leker![]()
Da får vi skravle sammenEr vel egentlig det jeg også må
Ikke santJaer ikke bare det med blødning jeg tenker på da
har jo andre ting som jeg tenker på å
Ikke santIkke santmen har hørt at man ofte kan føle sånne gravidsymptomer med spiral
uten at jeg vet bankers at det stemmer
men skal innrømme at hadde det ikke vært for at jeg hadde mensen den gangen en stund tilbake, hadde jeg vært bånnsikker på at jeg var gravid
alle tegna var det.
Ømme pupper, murringer, kaffe smakte rart, ketchup begynte å stinke eddik igjen (det gjorde det hele forrige svangerskap. Klarte ikke spise ketchup på noe) og var uggen konstant![]()
Egentlig et ganske koselig program, to eldre italienske herrer som reiser rundt i Italia og lager matHehe jøsses
Åja hørtes spennende utEgentlig et ganske koselig program, to eldre italienske herrer som reiser rundt i Italia og lager mat
De har egentlig ganske mange koselige programmer på den kanalenÅja hørtes spennende ut![]()
Ja tror faktisk aldri jeg har sett på denDe har egentlig ganske mange koselige programmer på den kanalen![]()
Kos degStikker på trening jeg![]()
kom ikke noe lenger jeg heller.
Kunne ikke lage noe mere selv tror jeg
gjør det da![]()
Sitter klistra![]()
Hvorfor kan du ikke det??![]()
Jo ja jøss. Må bare rydde kjøkkenet. Så den trollungen av en 5 åring i seng. Så håper jeg det mannebeinet kommer hjem snartDa gjør du det
Det var kjempe godtÅ det er godt det![]()
Absolutt. Så man slipper å undreIkke santhørt det jeg å. Men det er så dritt
bedre å teste enn å ikke gjøre det.
Kos degStikker på trening jeg![]()
Hva skal du trene?Stikker på trening jeg![]()
Sover ikke troll ungen altsåJo ja jøss. Må bare rydde kjøkkenet. Så den trollungen av en 5 åring i seng. Så håper jeg det mannebeinet kommer hjem snart
Takk takk :-DGod bedring til lille K![]()
Ikke jeg hellerDa kunne jeg ikke sett på
Så koselig at de kommer godt overensTakk og lov. Må underholdes fremdeles hele tiden, men lite surking idagtommel opp!
Hjalp på at broren min kom på besøk igjen idag, og frøkna endelig har godkjent han. Så de har kosa seg max
![]()