100kg lettere, leilighet solgt!

Maibarn1618

Betatt av forumet
Herregud dere!!! Etter ekstremt dårlig oppmøte på visning i helgen, satt vi bare igjen med to interessenter på leiligheten. Vi var passelig pessimistiske og tenkte at nå blir vi sittende med leiligheten i en evighet før vi må selge til under prisantydning, men fy flate så feil vi tok!

Det satte igang med bud 125000kr under prisantydning og endte opp 95000kr over prisantydning etter intens budkrig mellom de to eneste menneskene som var å så på leiligheten!! Er så lykkelig nå, og gleder meg til å kunne flytte inn i nytt hus uten å bekymre meg for at vi ikke får solgt her! 100kg lettet fra mine skuldre!

Så deilig! Gratulerer :)

Vi har kjøpt og skal selge før overtakelse om 2-3 mnd. Må nok belage oss på dårligere bud enn vi ønsker oss

Gratulerer med salg! :)

Så deilig! Gratulerer :)

Vi har kjøpt og skal selge før overtakelse om 2-3 mnd. Må nok belage oss på dårligere bud enn vi ønsker oss

Lykke til med salg! Vi hadde forberedt oss på å gå hvertfall 50 tusen i minus, pga hvordan de andre leilighetene her har gått de siste åra, så alt kan skje! Januar er en god mnd å selge :-)

Back
Topp