Da må du kjøpe!Jeg ønsker meg rockering!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du kjøpe!Jeg ønsker meg rockering!
Hipp, hipp hurraHun er jo en måend gammel i dag
Tror stemor har en bortgjemt i skapet sitt... lurer på om jeg skal høre om jeg kan dra den ut av pensjonisttilværelsen.Da må du kjøpe!
hipp hipp!Heia Norge![]()
He he da blir den nok gladTror stemor har en bortgjemt i skapet sitt... lurer på om jeg skal høre om jeg kan dra den ut av pensjonisttilværelsen.![]()
det tror jeg.. skapet er mørkt og ensomtHe he da blir den nok glad
Sant detIkke overraskende når det gjelder nav
Nei han er stuptrøtt. Kun sovet rett i overkant av 1.5 time idag og våknet rundt 11.45. Hadde jeg lagt han senere hadde det blitt like mye styr da. Prøvd både å lagt tidlig og sent og like håpløst uansettKanskje han legges for tidlig?
Hvem de spiller mot?Heia Norge![]()
Ser ikke veldig bra ut..hipp hipp!
Stakkars, du må redde den!det tror jeg.. skapet er mørkt og ensomt![]()
Mot MakedoniaHvem de spiller mot?
Nei det er et latterlig system i grunnSant det. Mannen spurte faktisk om de ikke hadde felles retningslinjer å forholde seg til og de hadde nå det men kunne være forskjellig fra saksbehandler til saksbehandler. Og de hadde ikke opplysngsplikt med mindre du kom og spurte. Skal helst finne ut alt selv.
Håper vi vinnerMot Makedonia![]()
Ja helt enigNei det er et latterlig system i grunn
Åja ! det var jeg ikke klar over ! Er jo Ca 7 mnd sidenBlødningene stabiliserer seg etter rundt 6mnd.etter innsett. Og da mister mange, eventuelt får veldig sparsom blødning som mensen. Lenge siden du satt i?
Håper ikke du blir syk?Er blitt slikkelig frysen av meg
God bedring til lille KInnom fra sofaen.
Syk frøken i dag, og det betyr en ekstra hjemmedag på mor ;-)