30 days er gøyRockering
Gå tur
Eller 30 days shred
Hva velger jeg?
Hva ble det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
30 days er gøyRockering
Gå tur
Eller 30 days shred
Hva velger jeg?
Hurra, så bra å høreHurra for kengubarnet som klarte å gå litt på foten i dag![]()
Jeg spiser for lite fra før så jeg må prøve å spise merJeg er så dårlig på sånn selvkontroll at noen ting må jeg bare kuttekan lett spise en hel sånn
![]()
Ååja. Motsatt problem ja.Jeg spiser for lite fra før så jeg må prøve å spise mer
Tja ikke så veldig spent på trekningIkke lenge igjen til månedsslutt,
Noen som er spente på trekningen og neste måneds utfordring?
Mhm så jeg går ikke ned ... kjipt det ogsåÅåja. Motsatt problem ja.
30 days shred ble det30 days er gøy
Hva ble det?
God ettermiddag? Hatt en fin mandag så langt?God ettermiddag til deg![]()
Ja det skjønner jeg.Mhm så jeg går ikke ned ... kjipt det også
Hahaha. Det værste var egentlig å ligge oppå den smokkenHaha, sorry, den kan jeg levende se for meg![]()
Stemmer detHun er jo en måend gammel i dag
Så rart:-/Rart det der. Her fikk man beskjed om at det ikke spilte noen rolle om drt ar på dag eller kveldstid
Nei den skal jo ikke være detÅååjahaha. Da er vel ikle sjangsen der
har spiral selv. Hormon? Etter rundt 6 mnd mister jo mange mensen
![]()
Snakket med de i dyrebutikken i dag. Å hun sa det var ikke uvanlig. Kjøpte tørrfor til katter i alderen 12+Voksen frøken
Mister kanskje tenna når de blir gamle?

Blødningene stabiliserer seg etter rundt 6mnd.etter innsett. Og da mister mange, eventuelt får veldig sparsom blødning som mensen. Lenge siden du satt i?Nei den skal jo ikke være detmen man er jo aldri 100 % sikker. Åja det visste jeg ikke
da er det kanskje det da
Ikke overraskende når det gjelder navSå rart:-/
Jeg ønsker meg rockering!Rockering
Gå tur
Eller 30 days shred
Hva velger jeg?
Kanskje han legges for tidlig?Prosjekt få mini til å sove er igang. Bare tuller når jeg er der inne og hyler om jeg legger han ned. Satt meg litt i stuen for å se om det funker