Skravletråd januar

For en dritt natt altså.. måtte sove med jenta i armene mine, noe som innebærer stilleliggende hele natta. Funker dårlig for meg. I tillegg holdt gubbens snorking med våken fra 2 til 5. Etterfulgt av mat kvart over 5. Og så måtte jeg vekke han kvart på 6. Og nå er jeg våken igjen

Trøtt sa du? Zzz
Oi, hørtes slitsomt ut?!:confused:
Håper du har fått litt hvile på dagen?

Hater at tekniske ting bare ikke vil fungere.

Mon forrige telefon. Jeg koblet den til pc, og bildene ble importert. Min nye. Nei. Finner ingen nye elementer. Hallo. Jeg har mange. Og et par av dem trenger jeg på pc nå!

Etter at pc har vært o dvale viser det seg at den finner 7000 elementer. For denne mobilen har fått overført kopi fra den forrige. Som hadde fått overført kopi fra et kamera. Jeg har bilder tilbake til 2009 i alle fall

Fint.

Importer.

"noe gikk feil"
Avbryt og begynn igjen.
Flott med tekniske duppedingser:P

Oi, hørtes slitsomt ut?!:confused:
Håper du har fått litt hvile på dagen?

Jaa. Ble ikke særlig med søvn. Men frøkna har vært særledes "enkel" idag kontra andre dager,og jeg fikk meg en time søvn så det gikk overraskende bra

Det tviler jeg ikke på. Det er jo ugler!! :D haha
ja alt med ugler er jo fint :P
Hvorfor tror du det?
fordi jeg bare tror det :P kom til å tenke på at jeg husker ikke sist jeg hadde mensen, å vi har hatt masse sex etter snuppa bytta rom :P
ble marinert laks, kokt brokkoli og pasta i en form, med hvitvins saus på toppen :)
God ettermiddag:D
Ja god kveld :P

Ikke lenge igjen til månedsslutt,
Noen som er spente på trekningen og neste måneds utfordring?

ja alt med ugler er jo fint :P

fordi jeg bare tror det :P kom til å tenke på at jeg husker ikke sist jeg hadde mensen, å vi har hatt masse sex etter snuppa bytta rom :P
ble marinert laks, kokt brokkoli og pasta i en form, med hvitvins saus på toppen :)

Ja god kveld :P

Så dere prøver eller? :) :)

Nei rosa drakt passer ikke så bra når man har så høy grad :p eller uansett egentlig :)

Så godt at formen er bedre :) kjedelig med magen da :(

Ååh 4ukers kontroll allerede :D så spennende :D

Hun er jo en måend gammel i dag

Back
Topp