Amme-bh fra kappahl

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Må vel gjerne ha et par ammebher liggende. Og tenker de fra kappahl må jo være greie, siden de går på generelle størrelser (s-xl). Vet noen av dere hvordan de er i str? Nærmeste kappahl er 45 minutter unna, så må bestille. :p
 
Eg har den 2 pk med litt blonder på uten spiler. Bruker normalt 75dd og har disse i L, funker fint og har fortsatt god plass til det skulle komme melk :)
 
Sniker fra januar, jeg kjøpte 2pk i xl, bruker 75e til vanlig og jeg liker ikke den bh'n.. Antagelig fordi den blir altfor stor rundt og dermed sitter dårlig på, og det er nesten ikke plass til puppa inni der:p
Men det skal sies at jeg enda ikke har funnet en bh som passer da.. Men om du har litt mer normale proposjoner (ikke silikon, melk og altfor tynn kroppsbygning) så vil jeg tro de er innmari gode:)
 
Jeg har kjøpt i xxl fra både kapphal og lindex. Må si lindex sine er best de er størst over puppen om jeg kan si det slik.... De fra kapphal er bare store rundt så for meg som bruker 75E/F til vanlig ble de fra kapphal helt feil :(
 
Jeg er en 80c til vanlig og elsker de som kommer i 2-pakk med blonder og uten spiler i str. M :) Sitter veldig godt nå hvertfall ;)
 
Jeg har kjøpt Amme-BH på Kappahl. Bruker 80C til vanlig, og har kjøpt de uten spiler i str L og XL. 1 pakke med L fordi de passer meg perfekt nå, og har kjøpt en 2-pk med XL der jeg har mye å gå på:)
 
Da kjøpte jeg en i L og en i XL, bare sånn for å se. :p mannen får heller reise å bytte den som ikke passer. Lindex sine så og kjempegode ut, tror jeg skal prøve en pakke av de og!
 
Jeg kjøpte først den 2 pk'en på Lindex, men gikk å byttet etter å ha prøvd (og kjøpt) 2 pk'en på Kappahl. Bruker til vanlig ca. 70G og kjøpte i str. L på Kappahl. Satt veldige godt på, kunne kanskje vært litt strammere rundt, men har ikke fått noe melk enda, så det er godt at det er litt å gå på. Har nå plass til både melk, ammeinnlegg i ull og engangsinnlegg
 
Må vel gjerne ha et par ammebher liggende. Og tenker de fra kappahl må jo være greie, siden de går på generelle størrelser (s-xl). Vet noen av dere hvordan de er i str? Nærmeste kappahl er 45 minutter unna, så må bestille. :p
Jeg kjøpte i medium og den blir trang når puppa fylles :p Men passer fint nå og de første dagene på sykehuset. Det er den typen som er helt sånn myk og søm- og smakløs egentlig :p
 
Back
Topp