Skravletråd januar

Har ei kokebok fra Jenny Carenco. kommer til å kjøpe en til :p

Likte de stellemattene altså!

Hun har jeg ikke hørt om! Må i googlinga! :D

Takk :D de er helt geniale synes jeg :p vanntett og greier :p frøkna har en tendens til og av og til tisse akkurat i det hun er vaska og ny bleie skal på. Kjekt å ha noe vanntett når vi steller henne i senga vår eller på besøk. Så blir det ikke lekkasjer. Og så bare å hive rett i maskinen for vask :)

Hun har jeg ikke hørt om! Må i googlinga! :D

Takk :D de er helt geniale synes jeg :p vanntett og greier :p frøkna har en tendens til og av og til tisse akkurat i det hun er vaska og ny bleie skal på. Kjekt å ha noe vanntett når vi steller henne i senga vår eller på besøk. Så blir det ikke lekkasjer. Og så bare å hive rett i maskinen for vask :)
enig.. har ei stellematte fra Newbie Kappahl. Å den er vanntett. men den er litt liten. Likte str på din

enig.. har ei stellematte fra Newbie Kappahl. Å den er vanntett. men den er litt liten. Likte str på din
Bare å kjøpe du om du trenger større størrelse ;)
Har 2 slike til salgs, og stadig på utkikk etter nye stoffer for å lage andre mønster ;)

Kjekke er at de er litt tykke og. Foret.med fleece inni ;)

Ååh,tror ikke jeg hadde fått til å strikka noe sånt jeg! Er det vanskelig?

Taaakk søta ♡♡
Nei, den er super enkel :) tom jeg får det til jo :p

Greit å vite hvor jeg skal henvise alle vennene mine når de ser alt jeg kjøper til bebisen;)

Ååh,tror ikke jeg hadde fått til å strikka noe sånt jeg! Er det vanskelig?

Taaakk søta ♡♡
Nei, den er super enkel :) tom jeg får det til jo :p

Greit å vite hvor jeg skal henvise alle vennene mine når de ser alt jeg kjøper til bebisen;)

Back
Topp