Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er dere også varsomme for lys og lyd?
Trodde det var mer migreneting å være det, men det er ikke det jeg har... Så bare nysgjerrig på hvordan dere andre opplever hodepinen?
Har vanligvis ikke noe hodepine. I sv.skapet her har jeg hatt hodepine med smerter bak øynene samt lysømfintlig, blir stadig overraska hvor mye svangerskapsrelaterte plager man kan få!
Helt likt her.. Vært sånn i alle sv.skapa. utrolig slitsomt å gå sånn!Har vanligvis ikke noe hodepine. I sv.skapet her har jeg hatt hodepine med smerter bak øynene samt lysømfintlig, blir stadig overraska hvor mye svangerskapsrelaterte plager man kan få!
Takk for tips, prøve det utJeg er egentlig i juli, men stakk innom her litt!
Har også hodepine, men får den helt vekk med strekkøvelser i kjeven (fra naprapat) og nakken (fra kiropraktor). Tenkte jeg måtte dele i tilfelle det kan hjelpe for flere
Nakken strekker jeg ved å sitte rett i ryggen på en stol og holde hånda oppå hodet og presse det ned fremover sånn at det strekker bak, og så til hver side. Eller holde under stolsetet og lene hodet til sidene.
Trykker underkjeven sidelengs (må være heeelt slapp i kjeven) med hånda sånn at det strekker på motsatt side. Tenk at det er en tråd mellom under- og overkjeven som strekker seg når du skyver dem sidelengs bort fra hverandre. Husk, helt slapp!
Men for å svare på spørsmålet: er lysømfintlig, ja. Vondt bak øynene. Men merker at det kommer fra nakken.