Dagens outfit

Sluttet dere med Dagens outfit?
det var gøy og se på alle sammen
 
Min går altfor ofte i strømpebukse og body.
Her også, særlig i helgene :) Mannen syns ikke noe om å sende henne i bhg uten bukse, han syns liksom strømpebukse er undertøy, så da blir det til at vi har på bukse og genser utenpå bodyen og strømpisen :)
 
Min går altfor ofte i strømpebukse og body.
Her også, særlig i helgene :) Mannen syns ikke noe om å sende henne i bhg uten bukse, han syns liksom strømpebukse er undertøy, så da blir det til at vi har på bukse og genser utenpå bodyen og strømpisen :)

Her er det ikke noen vits i å ha på bukse og genser i bhg. De som jobber der bytter barw til ullundertøy på barna uansett, så da er det like greit å bare starte dagen med ullbody og ullongs :p I helgene bruker vi bukse, men kun type myk tights :) Komfort over hvordan det ser ut :D
 
Her er det ikke noen vits i å ha på bukse og genser i bhg. De som jobber der bytter barw til ullundertøy på barna uansett, så da er det like greit å bare starte dagen med ullbody og ullongs [emoji14] I helgene bruker vi bukse, men kun type myk tights :) Komfort over hvordan det ser ut :D
Mange fine tights da! :D
 
Sant det! :) Men vi har ikke så mange klær som matcher for tida egentlig ;) Må shoppe litt igjen snart, kanskje [emoji14]
Tihi ikke vi heller, vi arver så mye og da blir det litt kræsj. Særlig når gubben kler på [emoji14]
 
Tihi ikke vi heller, vi arver så mye og da blir det litt kræsj. Særlig når gubben kler på [emoji14]
Her blir det ofte kræsj! Jeg er jo nesten helt ute på hva som passer sammen og gubben er hakket verre! Jeg kjøper derfor kun kjedelige klær som passer sammen. Aldri fancy påkledning her i huset.
 
Her blir det ofte kræsj! Jeg er jo nesten helt ute på hva som passer sammen og gubben er hakket verre! Jeg kjøper derfor kun kjedelige klær som passer sammen. Aldri fancy påkledning her i huset.
He he lurt! Så lenge man har klær i samme nyanser- ish så passer jo alt! :)
 
Her er det mest ullundertøy med en joggebukse over om vi bare skal være hjemme, men om vi skal noe så er det ofte jeans med genser eller jeans med body og hettejakke. Har kjøpt noen helt sykt mye jeans på Lindex som er som en joggebukse :eek: kjøpte 3 i forskjellige blåtonet farge når jeg først var igang.
 
Back
Topp