Mini A Ture jakker

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Dere som har det, anbefaler dere jakke med åpning forran eller bak?
Tenker på til de minste.. :)

Jeg har bare med glidelås bak til min gutt. Han drar i glidelåsen hele tiden, og dermed åpner jakka. Har hatt sånn jakke fra han var 10 måneder og jeg liker det best. Litt upraktisk når han sitter i vogna og jeg skal ta på jakka, men ellers ikke noe problem.

Syns de med glidelås bak er søtest, så foretrekker de :)
Men ikke alltid like praktisk da ;)

Har hatt mange, de med glidlås bak nektet lillefrøkna å ta på, elsker de med skrå glidlås foran.

Syns de med glidelås fremme virker greiest, men de er jo fine begge deler :) har lyst på en til mini til våren!
Har hørt de er store i str, stemmer det? :)

Syns de med glidelås fremme virker greiest, men de er jo fine begge deler :) har lyst på en til mini til våren!
Har hørt de er store i str, stemmer det? :)
Synes de er store i str. Kjøpte 86 i vår jakke, han begynte å bruke den når han var 10 måneder. Nå er han 19 måneder og den passer enda en god stund. Han må snart opp i 98 i klær. Har også vinterjakke i str 92 og den er stor og passer nok til neste år også :)

Så da kan jeg gå for 68 til våren, når han har begynt med den str nå sikkert? :)

Fremme, kan ikke ta av hetta på de med glidelås bak.

Jeg hadde vinterjakke til min frøken med glidelås bak og hetta på den var bare i veien. Ble skikkelig klumpete og så ut som det ble trangt rundt halsen.
Har også samme vår/høst jakke og den går fint ann å bruke. Den er en stor favoritt :)

Vi hadde med glidelås bak når minien nærmet seg året. Da syns jeg den var helt perfekt, super enkelt å bare få hendene inni foran, og så var den på. Nå har hun vårjakken som vi tar over hodet, og vinterjakken med den skrå glidelåsen foran. Hun er snart 4år. Jeg syns den over hodet er litt trøblete, men når hun er i det rette humøret er den super, for den er lett for henne å ta på selv. Vinterjakken er også helt perfekt :)

Back
Topp