Salg hos bla barnas hus ?

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Noen som tror eller vet om feks barnas hus kommer til å ha salg på store ting ? Mener å huske de hadde noen prosenter på blant annet vugger, stellebord og sånt.. Vi må jo ha begge deler, men om det kommer på salg nå i nærmeste fremtid er det jo ikke vits å kjøpe det nå

Vet ikke om de skal ha salg, men er jo en del som har salg på nett nå om du vet hva du vil ha. Vi bestilte troll lux stellebord på lekmer.no til 30% avslag for to dager siden. Siden vi i utgangspunktet går for en del dyre ting så synes jeg det er greit å kjøpe dem billigere på nett når levering uansett blir gratis ved kjøp over 1000 kroner

Venter også på større salg hos Barnas Hus og Babyshop. Til nå har det jo bare vært salg på klær.

Og venter på at Princess skal ha salg på dyner.

Ja de har salg mange steder,cmen det vi har sett oss ut, troll monica vugge og skagen stellekommode finner jeg ikke noen andre steder :(

Salg nå på maxi cosi cabriofix med base til 2500 kr. :)

Og Komplett har salg på Chicco next2me bedside crib til 1900 kr. :)

Jeg håper det snart blir salg på Stokke Steps stol + vippestol som man kan feste på for nyfødt opp til en viss alder :p De har vel salg på Stokke-produkter med jevne mellomrom?

Jeg bruker prisjakt.no på alt for å ikke ende opp med å betale for mye en plass, når det er billigere en annen plass :-) cabriofixen m base som er på salg hos barnashus nå, er bl.a fast lavpris på komplett for samme pris (som tilbudet). :-) Lurt å sjekke litt rundt før man handler :)

Jeg håper det snart blir salg på Stokke Steps stol + vippestol som man kan feste på for nyfødt opp til en viss alder :p De har vel salg på Stokke-produkter med jevne mellomrom?
Dette lurer jeg også på :-)

Jeg bruker prisjakt.no på alt for å ikke ende opp med å betale for mye en plass, når det er billigere en annen plass :) cabriofixen m base som er på salg hos barnashus nå, er bl.a fast lavpris på komplett for samme pris (som tilbudet). :) Lurt å sjekke litt rundt før man handler :)
Ja, prisjakt.no er kjempelurt! :-) Holdt på å kjøpe maxi cosi cabriofix fra Barnas Hus sist de hadde kampanje til 2499,-, men sjekket prisjakt først og der fant jeg jammen det samme setet med base til 2100,- på Babybanden.no ;)

Topp med salg! Men ser for meg kaos og lange køer på sånne kundekvelder, burde man være der tidlig eller heller handle på nett? Noen erfaringer?

Topp med salg! Men ser for meg kaos og lange køer på sånne kundekvelder, burde man være der tidlig eller heller handle på nett? Noen erfaringer?
Erfaringsmessig er det laaaaange køer på slike kvelder ja! Er man gravid så send mannen til å stå i kø. ;) :p

Tilbudet gjelder vel hele dagen ? Litt småpanikk når dere skriver kundekveld :p

Back
Topp