Jeg venter gutt nr to. Han kommer nok til å arve skoene fra storebror, i alle fall de fra de første to årene. Første skopar er ubetydelig brukt. Begrenset hvor slitt sko blir når barna er så små. Er mer for hygieniske årsaker, syns skyld og for å støtte opp når de begynner å gå. Har kun kjøpt gode, dyre sko fra ecco, super fit og ponny, de to siste i gore tex materiale. Har aldri blitt våte eller noe. Regner med at det blir mer løping og utsliting av skoene til våren for han som fyller to år i april. De sier jo at sålen former seg etter barnets fot osv, men det tar tid å gå inn sko (det kan jo alle vi voksne skrive under på). Jeg tror ikke min gutt har hatt mulighet til å forme skoene noe særlig etter sin fot enda. Vinterstøvlene blir jo nesten ikke brukt, siden det er så kaldt nå at ungene ikke får gå ut i barnehagen, og går de ut er det snakk om max 30 minutter. Når vi er ute i helgene sitter han helst på akebrett eller i vogna uten sko. Går veldig lite ute. Ellers har han en tykk ullsåle i skoen, så selve skoen vil nok ikke forme seg mye. Nestemann får heller få ny ullsåle.