Opprop 19.januar :)

Det var veldig veldig lite, nesten så jeg ikke kunne se det. Tenkte tanken på at det kanskje ikke var bra. Kanskje jeg bør ringe å høre da? Ble litt bekymret nå.

Eg tørka litt grønt slim (svak svak grønnfarge, men heilt klart at fargen va grønn) når vannet hadde gått. Siden første hadde bæsja i fostervannet va eg litt bekymra. Klarte ikkje se fargen på vannet då eg hadde svarte trusa og buksa når det gjekk :p Fortsatt me slim på føden, men då viste det seg heldigvis at fostervannet va klart og fint. Hadde tatt ein telefon te føden bare for å dobbelsjekka :)

Da var pluttselig pittelillebror kommet! I dag 08:52. En styrtfødsel på under 30 min som jordmor sa.. Men hadde litt smårier før det satte ordentlig igang da. Lillebror var større enn alle sine seks storesøsken: 4030 g og 51,5 cm.
Gratulere så mye! ❤️

Bedre med en tlf for mye enn for lite:)
Eg tørka litt grønt slim (svak svak grønnfarge, men heilt klart at fargen va grønn) når vannet hadde gått. Siden første hadde bæsja i fostervannet va eg litt bekymra. Klarte ikkje se fargen på vannet då eg hadde svarte trusa og buksa når det gjekk :p Fortsatt me slim på føden, men då viste det seg heldigvis at fostervannet va klart og fint. Hadde tatt ein telefon te føden bare for å dobbelsjekka :)
Ringte i 3 tiden og trengte ikke bekymre meg :)

Back
Topp