Kjønn:)

2012,2016og2017<3

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Er det fler som er super nysgjerrig på kjønnet på barnet sitt? Jeg tenker på det minimum daglig. Da ser jeg bort i fra at det skulle vært noe gærlig altså. Selfølgelig er det viktigst for meg. Men det med kjønn har jeg hengt meg så veldig opp i at jeg snart blir gal :p

Yes! Og jeg skal vite det på oul, hvis de finner det da :)

Ja, det er jo utrolig spennende! Håper mini samarbeider på OUL så vi får svarer da!!

Jeg er også veldig nysgjerrig! Mest på om magefølelsen min stemmer :p Skal på ul neste uke, men da er jeg ikke mer enn 12 uker og kjønnet er jo ikke akkurat lett å se da. Får se når jeg får neste time til UL etter den. Tar det for lang tid kan det nok hende vi ender opp med en ultralyd til før OUL ja :rolleyes:

Jeg er også veldig nysgjerrig! Mest på om magefølelsen min stemmer :p Skal på ul neste uke, men da er jeg ikke mer enn 12 uker og kjønnet er jo ikke akkurat lett å se da. Får se når jeg får neste time til UL etter den. Tar det for lang tid kan det nok hende vi ender opp med en ultralyd til før OUL ja :rolleyes:
Jeg skal på tidlig ul 12+6 ho jordmora var så sikker på at ho ville se det at jeg skulle få en gratis ul om ho ikke gjorde det :p så blir spennende. Jeg sa først at jeg ville hatt litt senere men siden jeg skulle få den gratis hvis ikke så tenkte jeg pytt pytt bare morro å få sett engang til :p

Jeg skal på tidlig ul 12+6 ho jordmora var så sikker på at ho ville se det at jeg skulle få en gratis ul om ho ikke gjorde det :p så blir spennende. Jeg sa først at jeg ville hatt litt senere men siden jeg skulle få den gratis hvis ikke så tenkte jeg pytt pytt bare morro å få sett engang til :p
Hahah, så fantastisk! Kan man virkelig se det så tidlig altså? Av det jeg har hørt er det liksom ikke så lett å se før uke 14 :p Håper du får vite første gang, men det er alltid kos å få titte en gang til om det ikke går ;)

Altså.. det er helt rart hvor overbevist jeg er. Det blir en veldig stor midset omveldtning om det er gutt altså :p :D
Den ser jeg da :p haha. Men rart at man kan være så sikkert på sånt egentlig :p nesten litt skummelt. Tenker i etter tid at jeg må ha hatt ett snev av 7'ende sans akkurat da. For jeg viste det liksom. Sa det til alle at jeg var helt sikker så var ikke vits å prøve å si noe annet :hilarious:

Hahah, så fantastisk! Kan man virkelig se det så tidlig altså? Av det jeg har hørt er det liksom ikke så lett å se før uke 14 :p Håper du får vite første gang, men det er alltid kos å få titte en gang til om det ikke går ;)
Syns det var merkelig selv. Men som ho sa at hvis forholdene lå til rette for det og at jeg ikke var svært overvektig osv så var det mulig :) så jeg satser på hun har rett :D

Vi skal vite :) Kjekt å kunne tenke på navn og handle litt i forkant :)

Back
Topp