Tenger hjelp/tips

Min sønn på 3,5 mnd biter ved amminga! Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre . Gruer meg til amminga da jeg vet det blir vondt!
Har pumpet og gitt på flaske da det ikke er noe problem siden me måtte begynne med det til amminga kom I boks! Har kombinert flaske og bryst og har ingen problemer med det!
Men den bitinga kunne jeg tenkt meg å slippe!

Min sønn på 3,5 mnd biter ved amminga! Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre . Gruer meg til amminga da jeg vet det blir vondt!
Har pumpet og gitt på flaske da det ikke er noe problem siden me måtte begynne med det til amminga kom I boks! Har kombinert flaske og bryst og har ingen problemer med det!
Men den bitinga kunne jeg tenkt meg å slippe!
Tipper du får mer respons på denne hvis du poster den på amming og ernæring forumet :) har ikke hatt noe særlig trøbbel med det selv, men de få gangene lille gjorde det rykket jeg til og presset henne mot puppen (ikke hardt, men da slipper de som regel. Må iallefall ikke dra de vekk, for da blir det ordentlig vondt hvis de har godt tak) og så passet jeg på å skrike litt til så h*n skvatt litt. Gjorde det et par ganger og så skjedde det ikke mer... :)

Tipper du får mer respons på denne hvis du poster den på amming og ernæring forumet :) har ikke hatt noe særlig trøbbel med det selv, men de få gangene lille gjorde det rykket jeg til og presset henne mot puppen (ikke hardt, men da slipper de som regel. Må iallefall ikke dra de vekk, for da blir det ordentlig vondt hvis de har godt tak) og så passet jeg på å skrike litt til så h*n skvatt litt. Gjorde det et par ganger og så skjedde det ikke mer... :)

Hehe...hadde nok vore lettare då ja! Haha...litt distre:p
Får prøve å dytte han litt inntil som fleire råder meg til!
Kluet er berre at jeg gruer meg så innmari! Syns dette er verre enn fødselen!

Hehe...hadde nok vore lettare då ja! Haha...litt distre:p
Får prøve å dytte han litt inntil som fleire råder meg til!
Kluet er berre at jeg gruer meg så innmari! Syns dette er verre enn fødselen!
Skjønner, hadde det selv sånn pga såre pupper da ammingen startet... Satt å grein får jeg i det hele tatt fikk lagt til... Jeg endte opp med skjold en liten periode for at puppene skulle få hvile og få grodd litt, men vet ikke om det er noe godt tips her...? :) men som sagt, de få gangene lille Jar bitt har jeg tatt litt i så h*n har blitt skremt/syntes det har blitt ubehagelig, og så har det gitt seg uten at det ble et problem...

Har du snakket med helsesøster? De har jo ofte noen gode råd :)

Det svaret hun gav var at jeg skulle prøve å dytte inntil og at det går over etter en periode!
Bare lurer på hvor lenge!
Har pumpet og gitt flaske siden han tar greit begge deler pga problem med amminga I starten og pumpet en mnd før han skjønte amminga! Har brukt flaske når vi er noen plass og ammet hjemme ! Har gått supert !
Så når jeg tenker at "nå skal vi prøve " ..så gjør jeg meg klar og når han da startet med å flire og tulle ...så tenker jeg at han garantert biter ...og så trekker jeg meg og gir flaske! Føler meg så pinglete og feig. ..men det er virkelig fælt når de biter

Back
Topp