Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk!!!! veldig glad på dine vegne! <3 <3 flotte nyheter!Ein liten oppdatering : hva inne til lege så ikkje kunne gjøre noe i dag siden legen som kunne med ul aparatet hva ikkje til stede i dag. Els fikk eg komme til jm så har ein liten duppler med ul skjem kjempe liten, men der fikk vi se eit frisk foster med bankende hjerte <3 jm kunne bare se ett foster på dette aparatetfår vite mer på onsdag sa eg ska på tidlig ul
![]()
Fantastiske nyheterEin liten oppdatering : hva inne til lege så ikkje kunne gjøre noe i dag siden legen som kunne med ul aparatet hva ikkje til stede i dag. Els fikk eg komme til jm så har ein liten duppler med ul skjem kjempe liten, men der fikk vi se eit frisk foster med bankende hjerte <3 jm kunne bare se ett foster på dette aparatetfår vite mer på onsdag sa eg ska på tidlig ul
![]()
Fantastiske nyheter!! Krysser alt jeg har for at det fortsetter slikEin liten oppdatering : hva inne til lege så ikkje kunne gjøre noe i dag siden legen som kunne med ul aparatet hva ikkje til stede i dag. Els fikk eg komme til jm så har ein liten duppler med ul skjem kjempe liten, men der fikk vi se eit frisk foster med bankende hjerte <3 jm kunne bare se ett foster på dette aparatetfår vite mer på onsdag sa eg ska på tidlig ul
![]()