Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant, det er jo to ting som har en del næring. Prøver liksom å komme på ting selv, men er så vanskelig når matlysten ikke er på topp, så greit med litt inspirasjon! Har kjøpt inn litt forskjellig frukt og bær til smoothie ogsåHva med å lage tilbehøret av søtpotet, det er jo sunt og næringsrikt, og smaker ikke så myeAvokado / guacamole er også veldig sunt, og du trenger ikke pøse på med løk og hvitløk heller.
Brokkoli klarer jeg nok!Brokkoli er noe av det beste du kan få i deg.
Prøvde å lage ingefærte da kvalmen var som verst, men det ble jeg egentlig mer dårlig av. Mulig det funker nå, for de smakene og hva jeg vil ha endrer seg jo hele tidenHvis du lager smoothie kan du raspe fersk ingefær oppi om du orker smaken. Det er også godt mot kvalme![]()
Blæ! HahaTranpiller og multivitaminer![]()
Usj kjedelig det der. Dersom du takler smaken av kokosmelk kan du koke omtrent alt i det og hive innpå. Linser, brokkoli, paprika, bønner..
Prøvde å lage ingefærte da kvalmen var som verst, men det ble jeg egentlig mer dårlig av. Mulig det funker nå, for de smakene og hva jeg vil ha endrer seg jo hele tiden![]()