Lactulose e.l i fødebagen?

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Kom nettopp på at ei på jobb anbefalte (for lenge siden) å ha Lactulose med I fødebagen for å unngå ubehagelige overraskelser etter fødsel. Er dette et bra tips?

Hva er det? :-P

Sniker da jeg så spm på tidslinjen. Trenger du lactulose når du er på sykehuset får du det der:) jeg fikk iallefall det når jeg fødte i juli:)

Jeg fikk det på sykehuset forrige gang, så kjøpte jeg med meg fra apoteket på sykehuset ved hjemreise.

Får du lett hard mage kan det være greit å ta lactulose før fødsel også. Bare husk mye drikke når du bruker det, hvis ikke kan den virke motsatt. Linfrø er også bra, jeg bruker linfrø i havregrynsgrøten, frokostblanding og selvsagt når jeg baker brød :)

Får du lett hard mage kan det være greit å ta lactulose før fødsel også. Bare husk mye drikke når du bruker det, hvis ikke kan den virke motsatt. Linfrø er også bra, jeg bruker linfrø i havregrynsgrøten, frokostblanding og selvsagt når jeg baker brød :)
Får veldig lett gard mage nå som jeg er gravid :/ linfrø har jeg ikke testet, men det skal jeg jaggu kjøpe I morgen :) svisker og kiwi pleier ellers å virke, men ikke alltid. Linfrø og lactulose blir da mine siste innkjøp. Takk for svar!

Kan lønne seg å pakke med. Jeg tar hver dag for å forebygge hard mage, snart to uker siden fødsel. Sist fikk jeg så hard mage etter fødselen, så vil for alt her i verden unngå det denne gangen.

Jeg har pakket ned svisker. Gjorde jeg sist også. Forebygger bra. 5 svisker to ganger daglig. Funker på meg i "harde" perioder :) Eller 1 skive rugbrød. Men drasser ikke med meg et brød i fødebagen altså :P ;)

Her jeg fødte får vi tilbud og både laktulose, linfrø og svisker på barsel. Denne gangen fikk jeg ett mikrolax på barsel som var supert.

Back
Topp