Plutselig skulle jeg hit :D

Lillefrue

Elsker forumet
Tok en test som i dag ble positiv.
Ble veldig overrasket over at jeg testet positiv allerede :D

Foreløpig termin er 02. oktober så er da 2+5 på vei :D
Gleder meg :)

gratulerer så mye :D

Takk dere :D
Ja, tydeligvis, har til nå tatt 3 tester og alle har hatt to streker. Ble overrasket selv
Det kan selvfølgelig hende el var tidlig denne gangen. Men beregnet ut fra sist mens er foreløpig termin 2.oktober

Takk dere :D
Ja, tydeligvis, har til nå tatt 3 tester og alle har hatt to streker. Ble overrasket selv
Det kan selvfølgelig hende el var tidlig denne gangen. Men beregnet ut fra sist mens er foreløpig termin 2.oktober

Gratulerer! med så tydelig strek så tidlig spår jeg... Tvillinger :p hihi, neida :D gratulerer så mye :) (sniker fra august)

Last edited:
Gratulerer med så tydelig strek så tidlig spår jeg... Tvillinger :p hihi, neida :D gratulerer så mye :) (sniker fra august)

Haha, håper det bare er en, men selvfølgelig, er det to så er begge velkommen :p
Men takk :D

Du er nok lenger på vei enn det:) Man regner fra mensen! Digitale sier at det er 1-2 uker siden du ble befruktet, altså siden eggløsning :)
Så du er nok ca 4 uker på vei, spørs litt når du har ikm :)
Uansett, gratulerer så mye!

Aldri hørt om pos test 2+5 før, men du er apsolutt gravid og d stemmer jo me 1-2 på ukeindikatoren, du ska jo etter dine beregninger være 3 uker da den ble tatt og 1-2 betyr jo at hcg tilsier at du er mellom 3-4 uker på vei så et sted mellom slutten av sept/starten av okt blir d jo og d er jo bedre å evt bli positivt overraska gratulerer! (sniker fra juli, gøy å følge me på nye forum! )

Var en uke lenger enn jeg trodde, men det spiller ingen rolle lenger, for det gikk helt dritt :(
Men vi gir ikke opp, vi prøver igjen, og håper virkelig det går bedre neste gang, for dette har vært utrolig tungt :(

Back
Topp