Bestevenninne inviterer til stort 40-årslag

krystallklart

Elsker forumet
Det blir ordentlig flott selskap, kjoler og dress, god mat, dessert og masse kaker.

Dette er en ordentlig nær venninne som betyr utrolig mye for meg, de bor på nabogården og har unger i samme alder som oss.

Når jeg ble 30 år for tre år siden laget hun sureprise-party, inviterte 25 av mine venninner, laget tapas (flere var med) , hun kjøpte inn masse pynt og oppsatser, duker, jeg fikk og en flott gave.

Så til det jeg egentlig lurer på. Hva gir jeg i 40 års gave til dette fantastiske mennesket?

Både jeg og mannen er invitert.
 
Så deilig å ha en sånn venninne!

Tenker at du fint kan gi henne:

Minnealbum
Billetter til noe dere kan gjøre sammen
Spa
Noe veldig internt
 
Hvor mye tenker du å spandere på henne sånn ca?
 
En fin vase eller lysestaker. Oljelampe, gavekort og blomst,
 
Kanskje lage et fint minnealbum, og på siste side kan du feste en 500lapp øremerka møbler/ipad eller noe?
Det er allerede på lørdag, så jeg rekker ikke d. Tenker mer på hvor mye penger det er normalt å gi. Mannen mener 1000kr, jeg er nok mer på hvertfall 2000kr...
 
Finn 2-3-4 fine bilder av dere og lag en liten bilderamme med disse. Finn et fint dikt om vennskap og skriv det på et kort. Så slenger du på et gavekort på 2000 kr, enten på møbelbutikk, der de selger iPad eller på kjøpesenteret i nærheten om de har det. Da hadde iaf jeg blitt superglad om jeg var henne :)
 
Oi 2000,- er uhørt i min vennegjeng. Syns 1000,- er veldig generøst jeg da! Sammen med noe personlig som hun vil sette pris på. :)
 
Det kommer jo helt an på økonomien deres og sånn, men 2000 her hadde vært altfor mye. :p selvsagt, hadde det vært en helt spesiell ting som hun ønsket seg og vi kanskje gikk flere sammen for å spleise, så hadde det vært annerledes. Men gavekort på 2000 til ei venninne her er ganske uhørt. :p men igjen, det er forskjell fra sted til sted, og alt kommer jo så klart an på økonomien deres.
Syns nelly84 sitt forslag var veldig godt!
 
Jeg tenker jo litt at hun skal gå i pluss etter å ha hatt oss på fin middag ol. Det ligger jo som regel på 300-400kr per person..
 
Jeg er enig i at 2000,- er sykt mye, men igjen så kommer det helt an på type vennskap og hva man har muligheten til å gi osv. I min venninnegjeng så har vi en spleisegreie pågang for hver runde bursdag. Da er det en som tar på seg ansvaret, alle setter inn det de ønsker å bidra med, så kjøpes det noe fint for den summen man har til rådighet. Hva den enkelte har gitt er aldri noe tema, da man ikke er like close med alle o.l. Gir man gave alene så står man jo mer fritt, så etter mitt syn så er det opp til hver enkelt, og man flasher jo ikke gaven sin eller gjør en big deal ut av det :) Du kan jo skrive at hun får et bidrag til møbler og iPad i kortet, og heller sette inn pengene på hennes konto om det blir voldsomt at alle får med seg summen :)
 
Hele greia er vanskelig! Kanskje kjøper jeg bare en iPad... Hva koster de?
 
Back
Topp