"Menssmerter"

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Er uke 12 nå, og har skikkelige "menssmerter" innimellom. Varer gjerne et par timer om gangen.

Ser i dagboken min at jeg hadde det forrige svangerskap også, men det var litt tidligere. (Tror jeg)

Er det flere som har det sånn? Blir liksom stressa av dette også jeg.. :rolleyes:

Er 16 uker på vei og har fortsatt litt mensensmerter som kommer og går. Hatt det hele tiden. Blitt noe bedre men er fortsatt. Merker jeg spesielt får det når jeg ligger.

Er 16 uker på vei og har fortsatt litt mensensmerter som kommer og går. Hatt det hele tiden. Blitt noe bedre men er fortsatt. Merker jeg spesielt får det når jeg ligger.
Jeg hadde det sånn leeenge, husker ikke helt men mye lenger enn uke 12 hvertfall ☺

Puh! Takk. :-)
Var hos lege i dag og nevnte det. Hun sa at det var jo ganske logisk at jeg hadde murringer tidlig sist, og senere nå. Livmor var jo blitt litt større siden sist.

Jeg hadde bestemt meg for å ikke være så bekymret denne gangen! Hååååpløst!

Puh! Takk. :-)
Var hos lege i dag og nevnte det. Hun sa at det var jo ganske logisk at jeg hadde murringer tidlig sist, og senere nå. Livmor var jo blitt litt større siden sist.

Jeg hadde bestemt meg for å ikke være så bekymret denne gangen! Hååååpløst!

Kjenner følelsen veldig godt!! Jeg var veldig bekymret med nr 1 og enda mer bekymret med nr 2 :p

Back
Topp