Hcg blodprøve, hvor lang tid å få svar?

Charlie

Glad i forumet
VIP
Som overskrift sier, hvor lang tid tar det å få svar på hcg blodprøve?
1 dag 3 dager eller mer? :-)

Kan tenke meg det er noen her som vet sånn ca :-)

Tror det tar 2-3 dager. Hvis du tar hos fastlegen. Om du tar på sykehus tar det vanligvis 1 dag.
Om du bor på distriktet tar det lenger tid. Da de må sendes til laboratorium.

Vet ikke helt sikkert:)

To dager på vanlig legekontor
Tror det tar 2-3 dager. Hvis du tar hos fastlegen. Om du tar på sykehus tar det vanligvis 1 dag.
Om du bor på distriktet tar det lenger tid. Da de må sendes til laboratorium.

Vet ikke helt sikkert:)

Takk for svar dere :-) Skal ta i morgen sammen med noen andre blodprøver så jeg kan godt vente til fredag før svar :-) Hadde sikkert greid å vente til over helgen også :-D
Har bare aldri gjort det før derfor jeg lurte :-)

Jeg tok på legekontor hos fastlegen, kl 11.30, jeg fikk svar dagen etter kl 9.10.

Skal være der halv ett i morgen og siste fristen for å ta blodprøver er kl halv to og da sender de det vel til Haukeland med en gang den samme dagen om de ikke tester det på eget legekontor da :-) Er jo mulig det å :-)

Skal være der halv ett i morgen og siste fristen for å ta blodprøver er kl halv to og da sender de det vel til Haukeland med en gang den samme dagen om de ikke tester det på eget legekontor da :) Er jo mulig det å :)
Samme som på mitt legekontor tror jeg, da regner jeg med at legekontoret får svaret i løpet av torsdag formiddag skulle en tro. Haukeland er kjapp :)

Tok en dag på legekontoret her, men fikk ikke svaret før ca kl 14.00 dagen etterpå:)

jeg har vanligvis fått de på dagen, men da har jeg tatt testen tidlig :) Men det HAR tatt en dag over også

Back
Topp