Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge må jeg belage meg på å vente på brev om forsamtale i Oslo? Hater å ikke ha noe å forholde meg til :/
Oj, det gikk fortVi hører til Porsgrunn og det tok akkurat en uke fra henvisning til vi fikk time til forsamtale![]()
OkVet ikke hvordan det er i Oslo, men i porsgrunn er det 5 mnd ventetidmen dette forandres ofte tror jeg. vi ville dit da vi fikk beskjed om at det er kortest ventetid der for behandlingen etter samtale
bor selv i oslo område
![]()
Det har kommet ny regel på Riksen om at alle må få brev med info om time osv innen et par uker fra mottak av søknad såvidt jeg skjønte på legen der. Men timen vil antageligvis være en stund frem i tid (kan selvfølgelig være heldig å få en avbestilt time hvis man kan komme på kort varselHvor lenge må jeg belage meg på å vente på brev om forsamtale i Oslo? Hater å ikke ha noe å forholde meg til :/
Ja i det første brevet sto det at man måtte påregne seks måneders ventetid, men da vi fikk brevet med timen var det kun to måneder å vente. Håper du snart får time miss_30Oj, det gikk fort![]()
Det er såpass jaDet har kommet ny regel på Riksen om at alle må få brev med info om time osv innen et par uker fra mottak av søknad såvidt jeg skjønte på legen der. Men timen vil antageligvis være en stund frem i tid (kan selvfølgelig være heldig å få en avbestilt time hvis man kan komme på kort varsel).
Så du burde vel få brev ganske snart, men belag deg på noen måneders ventetid for samtale, og så flere måneders venting på oppstart. Er rundt 4-5 måneders ventetid mellom forsøk der nå for tiden for folk som er i systemet.
Mye slitsom venting i dette opplegget her dessverreHåper du får svar snart da
![]()
Da må du bare øve deg. For i denne prosessen er det jagu mye ventingDet er såpass jaJeg som er så dårlig på å vente da
![]()
Det er vi vel alle når det gjelder dette herDet er såpass jaJeg som er så dårlig på å vente da
![]()
Det er vi vel alle når det gjelder dette herMen man kan jo være heldig å plutselig komme til litt før også da! Og så kan det hende du ender opp på Ullevål istedenfor Riksen (alle har samtale på riksen men de behandler også noen på Ullevål, det får du beskjed om på samtalen hvor du skal være), og der er det litt kortere kø (litt urettferdig for oss på Riksen selvsagt men var visst flere grunner både til hvor man havner hen og hvor lang køen er til enhver tid).
Enig i det jaVi riksen-damer får håpe det er mange som havner på Ullevål slik at listene våre blir kortere![]()
Hadde vært kjekt med jevn fordeling hvertfall.
Syns å vente til mai er helt grusomt forferdelig leeeeenge.......
Mitt brev kom etter 10-14 dager. Selve forsamtale om 4 mnd.Hvor lenge må jeg belage meg på å vente på brev om forsamtale i Oslo? Hater å ikke ha noe å forholde meg til :/