Skal vi synge litt??:)

Hehe nei.. vi får ikke så mye respons :p Gleder meg veldig til de etterhvert kan gi respons ved å sparke når vi tar hånda på magen eller viss vi "plager" de litt med å dytte i magen og slikt :)
Jeg la meg på magen litt nå. Massevis av spark! Vet ikke om det gjør at han sparker mer eller om det bare er jeg som kjenner det bedre, men er kos :)

Jeg la meg på magen litt nå. Massevis av spark! Vet ikke om det gjør at han sparker mer eller om det bare er jeg som kjenner det bedre, men er kos :)

Ja, jeg kjenner det også mest på kvelden når jeg legger meg i sengen.. det er sååå kos og veldig spesiell følelse. Han sparker så tydelig også, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har merket det tidligere. Det gikk i fra null spark til plutselig kjempe tydelig spark..jeg kjenner det i hånda utenpå :)

Ja, jeg kjenner det også mest på kvelden når jeg legger meg i sengen.. det er sååå kos og veldig spesiell følelse. Han sparker så tydelig også, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har merket det tidligere. Det gikk i fra null spark til plutselig kjempe tydelig spark..jeg kjenner det i hånda utenpå :)
Veldig gøy er det! Kjenner dem utenpå jeg og, noen bedre enn andre.

Veldig gøy er det! Kjenner dem utenpå jeg og, noen bedre enn andre.

Ja, jeg har jo just begynt å kjenne de.. så jeg har bare kjent utenpå et par ganger. Noen ganger sparker han jo bare et par ganger på rappen å så blir det stille lenge.. Så kan jeg jo ligge i en evighet å kjenne med hånda uten at det skjer noe :)

Ja, jeg har jo just begynt å kjenne de.. så jeg har bare kjent utenpå et par ganger. Noen ganger sparker han jo bare et par ganger på rappen å så blir det stille lenge.. Så kan jeg jo ligge i en evighet å kjenne med hånda uten at det skjer noe :)
Ja, kommer ikke på bestilling akkurat.

Har en følelse at når jeg først begynner er det ingen vei tilbake :p Jeg pleier å synge for tanteungene mine men når det blir min egen så ble det plutselig så høytidelig! Tror egentlig meste av prestasjonsangsten kommer av at jeg nok kommer til å bli så rørt av situasjonen at jeg begynner å tute :p skal absolutt ingenting til nå for tida :p
Jeg griner fortsatt av og til når jeg synger til fireåringen. :p

Hehe så koselig da :) Tror bare det er bra og de sier jo at babyen kjenner igjen stemmer og sanger når de kommer ut :) Jeg bare får det ikke til selv foreløpig, men synes det er kjempe koselig når mannen koser med magen og snakker til han :) Så det er godt at i hvertfall en av oss tar oss av den oppgaven :p

Tenker det kommer en dag hvor det føles mer naturlig for deg jeg:). Er jo fortsatt super tidlig:). Og den hører jo stemmen din uansett:)<3

Skjønner godt at det føles rart, er ikke alltid jeg syns det er naturlig heller, men plutselig kommer det. I dag da jeg rydda på kjøkkenet begynte han å snu veldig på seg og det var så rar følelse! Har bare skjedd mens jeg har ligget før. Så da kom det en "haha! Hva er det du gjør!?" Men vi prata ikke mer enn det. Han svarer jo ikke!

Haha :p. Nei blir ikke mange svarene gitt!

Back
Topp