Sniker litt her inne!

LilleTuppa

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hei igjen dere!

Jeg må snike litt, savner å være en del av en termingruppe. Så bare titter litt innom.
Håper alt er bra med dere flotte frøkner/jenter osv :)

1 mnd siden utskrapningen i dag! Og jeg hadde plutselig en liten blødning i dag, bare litt på papiret. HÅPER at det var en festeblødning! (Men håpet er ikke for stort siden syklusen er jo helt på bærtur). Vi kjørte like greit på med en gang renselsen var over, enklet og greit :D

Håper alt er bra med magene og lille<3

Så koselig å høre fra deg! Krysser fingre, tær, armer og bein for at det var festeblødning du hadde :)

Masse lykke til med prøvingen, håper spiren sitter fort (allerede kanskje :) ) :)

Så koselig å høre fra deg! Krysser fingre, tær, armer og bein for at det var festeblødning du hadde :)
Så hyggelig at du synes det<3 Jaa, krysses alt som krysses kan :D

Masse lykke til med prøvingen, håper spiren sitter fort (allerede kanskje :) ) :)
Tusen takk! Ja vi får håpe på det :D Det hadde jo bare vært supert om den satt så fort og at det går bra denne gang :)

Såå koselig ja :) Lykke til med prøvingen. Jeg håper det klaffer for det dere fort :)

Så koselig at du stikker innom :) masse lykke til! Krysser fingrene for at det går bra og at det kommer en liten spire om ikke så alt for lenge :)

Hei hei:) så koselig med visitt! Krysser fingrer og tær og alt anna her og ;) håper alt står bra til og så må du gjerne holde oss oppdatert ;) ;)

Hei, koselig at du ville hilse på å oppdatere oss litt på hvordan det står til med deg:-)

Håper at spira sitter fort :-) når kan du teste?:-)
Blir spennende å høre fra deg :-)

Så hyggelig med så fine meldinger tilbake da :D varmer litt i hjertet :D

Det går veldig bra med meg nå. Det var en tung prosess, men nødvendig. Trur det var derfor jeg ble så fort klar psykisk til å bli gravid på nytt fordi jeg lot meg selv føle på det og være lei osv :)

Jeg tok en test i stad (litt sann for moro, har noen tester fra sist igjen). Og den var det en SVAAAK og da mener jeg svak strek. MEN det kan være rester fra sist graviditet, det vet man jo aldri. Så kommer til å teste i slutten av denne uken, har streken blitt klarere så kan jeg vell kanskje juble?! :D

Jeg oppdaterer gjerne<3

Jeg har jo ikke hatt mens etter utskrapningen. Tolmodighet, hva er det? hehe.
Så sann sett så aner jeg jo ikke hvor jeg er i syklusen. Derfor jeg bare må teste litt sann i det blå :)

Det går veldig bra med meg nå. Det var en tung prosess, men nødvendig. Trur det var derfor jeg ble så fort klar psykisk til å bli gravid på nytt fordi jeg lot meg selv føle på det og være lei osv :)

Jeg tok en test i stad (litt sann for moro, har noen tester fra sist igjen). Og den var det en SVAAAK og da mener jeg svak strek. MEN det kan være rester fra sist graviditet, det vet man jo aldri. Så kommer til å teste i slutten av denne uken, har streken blitt klarere så kan jeg vell kanskje juble?! :D

Jeg oppdaterer gjerne<3
Moro! Håper den blir sterkere!

Jeg oppdaterer gjerne<3

Ja, da må du oppdatere oss! :) gleder meg til å høre. Håper virkelig den er positiv :)

Hei igjen dere!

Jeg må snike litt, savner å være en del av en termingruppe. Så bare titter litt innom.
Håper alt er bra med dere flotte frøkner/jenter osv :)

1 mnd siden utskrapningen i dag! Og jeg hadde plutselig en liten blødning i dag, bare litt på papiret. HÅPER at det var en festeblødning! (Men håpet er ikke for stort siden syklusen er jo helt på bærtur). Vi kjørte like greit på med en gang renselsen var over, enklet og greit :D

Håper alt er bra med magene og lille<3

Tusen takk for omtanken! Det går ganske greit her, ikke fått mye mage ennå men har mye hodepine :(.

Håper det var festeblødning du hadde:)! Du fortjener det:)

Tusen takk for omtanken! Det går ganske greit her, ikke fått mye mage ennå men har mye hodepine :(.

Håper det var festeblødning du hadde:)! Du fortjener det:)
Nei men usj :/ Hadde det med storebror, konstant i 7 uker og brått en dag forsvant det. Så håper det gir seg ganske fort for deg. Hodepine ødelegger jo så mye annet også, humør, energi og alt!

Nei men usj :/ Hadde det med storebror, konstant i 7 uker og brått en dag forsvant det. Så håper det gir seg ganske fort for deg. Hodepine ødelegger jo så mye annet også, humør, energi og alt!

Åh så koselig, :). Husker du når ca du hadde det? :/. Og eller når va det gikk over?:). Virkelig den ødelegger alt.. får vondt i hodet av min egen prating.. helt ekstremt:(. Kanke snakke med kjærsten engang :(

Krysser for at det var festeblødning :) Håper du snart er en del av en termingruppe igjen.

Åh så koselig, :). Husker du når ca du hadde det? :/. Og eller når va det gikk over?:). Virkelig den ødelegger alt.. får vondt i hodet av min egen prating.. helt ekstremt:(. Kanke snakke med kjærsten engang :(
Hadde det i første trim og inn i 2. fra ca uke 7-14. Ja kjenner det igjen, ikke noe særlig moro nei! :(

Back
Topp