Forkjølet baby på 3,5 mnd.

Septembergull15

Forelsket i forumet
Hei. Jeg har en baby på 3,5 mnd som har sin fjerde forkjølelse siden hun var 12 dager.

Hun har nå en kjempefæl hoste som hun har hatt i nå 5 dager. Var på legevakta på fredag, men der gjorde de ikke annet enn å lytte på henne. Hun har hatt litt feber som har gått over av seg selv, men ikke det siste døgnet. Burde jeg ringe legevakta? Hun har tydelig vondt i halsen, men allmenntilstanden er bra :)

Jeg synes det har vært mye forkjølelse for ei så lita jente.

Her hadde vår frøken på nå 3.5 år sin første forkjølelse da hun var 4 mnd. Forkjølelsen, eller altså hosten, ble aldri borte, og vi begynte å mistenke astma.
I tillegg var hun veldig passiv og hostet så fort hun beveget på seg. Nattehosten var fæl, hostet hele tiden.

Hvordan er alt dette? Har hun hatt hosten mellom forkjølelsen?
Hun her har også vært mye syk etter den første runden og fikk rs-virus et par mnd etterpå.
Nå er første høsten/vinteren hvor vi knapt har hatt sykedager.

Jeg synes det har vært mye forkjølelse for ei så lita jente.

Her hadde vår frøken på nå 3.5 år sin første forkjølelse da hun var 4 mnd. Forkjølelsen, eller altså hosten, ble aldri borte, og vi begynte å mistenke astma.
I tillegg var hun veldig passiv og hostet så fort hun beveget på seg. Nattehosten var fæl, hostet hele tiden.

Hvordan er alt dette? Har hun hatt hosten mellom forkjølelsen?
Hun her har også vært mye syk etter den første runden og fikk rs-virus et par mnd etterpå.
Nå er første høsten/vinteren hvor vi knapt har hatt sykedager.
Ja, det er det jeg og synes. :/
Hosten har vart i mellom 7-10 dager hver forkjølelse. Eneste jeg har tenkt på er at hun nyser en del hver dag ellers, men har og lest at det er normalt for babyer. Hun har vært så ofte forkjølet at jeg ikke har tenkt så mye på om hun hoster i mellom hver forkjølelse. Skal til legen nå kl 10.45 for å ta en sjekk :) får snakke med legen ang alle forkjølelsene :)

Back
Topp