Hvilken babycall har du kjøpt?

Nursie86

Forelsket i forumet
Hei, skal kjøpe babycall denne uka. Hvilken har du kjøpt eller har planer om å kjøpe? Tips anyone! :)
 
Vi endte opp med neonate, og testrundene våre har iallfall vist veldig bra dekning over lange avstander :)
 
Hvilken Neonate gikk dere for og hvorfor?:)
 
Tror vi skal kjøpe en avent. Avent scd 505 eller noe sånt. Kommet godt ut i tester, og halv pris fra neonaten. :)
 
Hvilken Neonate gikk dere for og hvorfor?:)

Vi valgte den som man har talkback på og som man kan koble på flere babyenheter. Fordi den var til nedsatt pris og bare 100 kr dyrere enn den andre :)
 
Jeg vurderer om jeg i det hele tatt skal kjøpe det. Ble lite brukt sist gang. Bor i hus men er ikke så stort at jeg ikke kan høre henne. Ikke skal hun sove ute i vogn den første tiden heller.. Så lurer på å blåse i det egentlig
 
Jeg vurderer om jeg i det hele tatt skal kjøpe det. Ble lite brukt sist gang. Bor i hus men er ikke så stort at jeg ikke kan høre henne. Ikke skal hun sove ute i vogn den første tiden heller.. Så lurer på å blåse i det egentlig

Huff, nå kom jeg på at jeg glemte å sjekke om vår kan brukes uten strøm, om den skal brukes ute.
Valgte ut i fra om den viste temperatur eller ikke, siden huset vårt er dårlig isolert.
 
Back
Topp