Urin prøve, slo ut på absolutt alt.

Februarprinsesse16

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Våknet opp med smerter i høyre nyre. Dro til legen og gav de urin prøve som slo ut på alt som var... Hva skjer nå:(

Lykke til!

Forrige svangerskap fikk jeg nyrebekkenbetennelse uten å vite at jeg hadde hatt uvi lenge, merket det først ved vondt i høyre sia (spesielt i ryggen), ble satt på antibiotikakur og det ordna seg. :) Kan jo være noe sånt...?

Da sjekker de vel både for uvi og sv.diabetes og sv.forgiftning? Var det høye verdier? Helt normalt å ha litt både protein og glukose uten at det har noe å si.
Lykke til :)

Vil du tro de sjekker litt flere verdier og sender prøven til dyrkning og enten setter deg på antibiotika eller gir deg oppfølging hvis det er svangerskapsrelatert. Lykke til!

Høres ut som uvi/nyrebekkenbetennelse. Man kan ha uvi uten symptomer. Bakteriene som forårsaker de er "klatrende", dvs de finner veien oppover og inn i nyrebekkenet om man ikke får behandling. God bedring! :)

Så bra :) nyrebekkenbetennelse er ikke koe særlig men bedre en sv.forgiftning :)

Heldighvis så var det nyrebekkenbetenelse! Når de sa at det slo ut på "alt" tenkte jeg alt som sv. Forgifning osv :s heldigvis så var det ikke det, kjempe lettet :) fått antibiotika som jeg skal ta :) takk for støtten :Heartred

Er vel bare i en tilstand vi priser oss glade for at det "bare" er nyrebekkenbetennelse! :p Når jeg først leste så tenkte jeg at nå blir du vel kanskje innlagt og fulgt nøye med på. Lettelse at de fant årsaken og at du får behandling :)

Så godt at du fikk medisiner :) god bedring :)

Back
Topp