Innhold i nisseposene?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Vi i FAU skal arrangere juletrefest, og i den forbindelse skal jeg handle innhold til 100 nisseposer. Har dere forslag til hva de skal inneolde, og ca mengde?:)

Lurte for øvrig på om man må tenke på allergener, men det kan bli vanskelig dersom man feks må styre unna alt som inneholder nøtter. Bør kanskje heller ikke ha ting som kjærlighet mtp de små barna? På forhånd takk for innspill:)

Her var det en rosineske, en klementin, en dumle, en fox, en nox og to skumnisser. Foxen og noxen tok jeg da, alt for harde og seige for en på to år :p

Sjokolade innpakket i papir i tilfelle nøtteallergi.
Godteri uten gelatin for de som ikke spiser svin. Marshmellows, gomp/smurt og maoam er uten gelatin.
Jeg er stor tilhenger av clementin og liten rosinpakke (de bitte bitte små) i godtepose.
Ikke kjærlighet på pinne eller andre harde drops nei.

Sjokolade innpakket i papir i tilfelle nøtteallergi.
Godteri uten gelatin for de som ikke spiser svin. Marshmellows, gomp/smurt og maoam er uten gelatin.
Jeg er stor tilhenger av clementin og liten rosinpakke (de bitte bitte små) i godtepose.
Ikke kjærlighet på pinne eller andre harde drops nei.
Enig med gelatin, men marsmallows,maoam og smurf inneholder gelatin av svin.

Refleks er veldig fint.
Clemtentin.
Sjokolade.
Kjærlighet.

Tusen takk for mange, og gode svar! Nå har jeg fått laget handleliste. Utfordringen blir kanskje å plukke ut 130 faste og fine klementiner :D

Var på juletrefest i går på jobben til mannen.
Der fikk ungene godtepose fra nissen.
Det var klementin, kjærlighet på pinne, kindersjokolade(den med 6 biter),1 liten eske med rosiner, 1 ballong og 1 refleksball.

Her er det:
En klementin
En liten sjokolade
Og ei dropseske.

Back
Topp