Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funket det imot søtsuget? Eller har dere noen andre råd?
Så braJa, den fungerer mot søtsug!Jeg har veldig god erfaring med denne, i perioden da jeg jobbet meg ned 20 kg.
![]()
Husk at det sitter mye i hodet og. Kvitt deg med alt godteri etter jula, gi det til noen istede. Så starter du med en fresh start uten snop i hus. Det hjelper på psyken. Så tar Lean seg av kroppenSå brafor problemet mitt ligger litt i at jeg har så lyst på noe søtt.. helst hele tiden
brus, å annet godt. Hjelper absolutt ikke at vi har igjen en del etter jula ;/
Ja vet det gjør det. Men har en samboer som mener at man ikke kan kaste det osv.. ;pHusk at det sitter mye i hodet og. Kvitt deg med alt godteri etter jula, gi det til noen istede. Så starter du med en fresh start uten snop i hus. Det hjelper på psyken. Så tar Lean seg av kroppen![]()
Hehe, Da må man bare være übersterk psykiskJa vet det gjør det. Men har en samboer som mener at man ikke kan kaste det osv.. ;p
Kremt.. hånden sikter seg fort mot godteriet ;o er jo ikke at man er sulten heller.Hehe, Da må man bare være übersterk psykisk![]()
Gi bort alle rester fra kaker osv ;-)Ja vet det gjør det. Men har en samboer som mener at man ikke kan kaste det osv.. ;p
Nei det er sjelden sulten som gjør det.Kremt.. hånden sikter seg fort mot godteriet ;o er jo ikke at man er sulten heller.
Skal gi det bort litt etter litt jeg tror jeg. Så kaaanskje han ikke tenker over det ;p hihiGi bort alle rester fra kaker osv ;-)
Vi tok med oss absolutt alt til familien min og etterlot det der, slipper å kaste det og jeg slipper å gå mer opp i vekt pga det![]()
Kan være lurt ;-) mannen tenkte ikke noe over det her, men han var også litt glad for å bli kvitt detSkal gi det bort litt etter litt jeg tror jeg. Så kaaanskje han ikke tenker over det ;p hihi
Om han bare hadde tenkt sånn så ;pKan være lurt ;-) mannen tenkte ikke noe over det her, men han var også litt glad for å bli kvitt det![]()