Slimproppen?

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Dette er nr 2. Men hadde så mange undersøkelser sist at jeg blødde uansett. Hadde sex i går kveld. Nå kommer det ut rosa slim. Kan de være slimproppen? Har hatt murringer og masrier siden tirsdag. Da kunne hu strekke ut Livmorhalsen til 2 cm, fødselen startet men ga seg igjen.

Spennende :) kan vel være slimproppen, ja. Den har jeg lest at kan være blodig.

Kan det være rester fra mannen med blod fra et sprukket blodkar? Jeg fikk spørsmål om vi hadde hatt sex når jeg ringte føden med blødning.

Spennende :) kan vel være slimproppen, ja. Den har jeg lest at kan være blodig.

Kan det være rester fra mannen med blod fra et sprukket blodkar? Jeg fikk spørsmål om vi hadde hatt sex når jeg ringte føden med blødning.
Ja det er nettopp det jeg ikke aner. Så får se. Hadde mye blødninger sist og da spurte de om vi hadde hatt sex. Men synes det er litt tregt. Det burde vel vært brunt når det er nesten er 24 timer siden?

Ja det er nettopp det jeg ikke aner. Så får se. Hadde mye blødninger sist og da spurte de om vi hadde hatt sex. Men synes det er litt tregt. Det burde vel vært brunt når det er nesten er 24 timer siden?
Ja, det er sant. Hvis det er friskt blod så skulle en ikke tro d hadde med sengekosen å gjøre. Spennende om det kommer mer slim da :)

Ja, det er sant. Hvis det er friskt blod så skulle en ikke tro d hadde med sengekosen å gjøre. Spennende om det kommer mer slim da :)
Det kommer mer. Men ikke som en klump som i stad. Gjør omtrent ikke annet enn å tisse om dagen. Hehe.

Kan vel hvertfall være deler av den?:) her gikk slimproppen fra natt til lørdag og det kommer enda ut litt slim, både med og uten blod. Så liten tvil på hva det er igrunn:p bare innmari synd det ikke nødvendigvis betyr at det er noen fødsel rett rundt svingen:p

Jeg fikk en klar og fin slimpropp del på fredag, var ikke helt sikker på hva det var så gikk det til nå, og da kom det ut enda mer av slimproppen, fikk det nettopp bekreftet at det var slimproppen som hadde kommet ut..... XD

Slimproppen kan fornye seg om det går for mange dager og:p men det er vel liten sjans for det om den kommer med blod, og såpass seint i svangerskapet:)

Jeg fikk en klar og fin slimpropp del på fredag, var ikke helt sikker på hva det var så gikk det til nå, og da kom det ut enda mer av slimproppen, fikk det nettopp bekreftet at det var slimproppen som hadde kommet ut..... XD

Så spennende Aninee❤️

Slimproppen min gikk over flere dager med stort sett seigt slim, ikke en dag med en klump. Og bare en eneste tynn tråd blod i det og det var når vannet hadde gått...

Slimproppen min gikk over flere dager med stort sett seigt slim, ikke en dag med en klump. Og bare en eneste tynn tråd blod i det og det var når vannet hadde gått...
Håper det samme gjelder meg :D har gått I to deler over tre dager her.. 39+2 :)

Back
Topp