S Snart4barnsmora Betatt av forumet 3 Jan 2016 #661 Nimmelim skrev: Det hørtes skikkelig kjipt ut! føler med deg! Klikk for å utvide … Gikk fint til slutt, fikk positiv test i går, så jeg er 4-5 uker på vei
Nimmelim skrev: Det hørtes skikkelig kjipt ut! føler med deg! Klikk for å utvide … Gikk fint til slutt, fikk positiv test i går, så jeg er 4-5 uker på vei
Nimmelim Glad i forumet 3 Jan 2016 #662 matrosfrue skrev: Gikk fint til slutt, fikk positiv test i går, så jeg er 4-5 uker på vei Klikk for å utvide … Å yay! Gratulerer så veldig mye! Et virkelig godt nytt år! ^^
matrosfrue skrev: Gikk fint til slutt, fikk positiv test i går, så jeg er 4-5 uker på vei Klikk for å utvide … Å yay! Gratulerer så veldig mye! Et virkelig godt nytt år! ^^
Emily2016 Flørter med forumet 4 Jan 2016 #663 matrosfrue skrev: Gikk fint til slutt, fikk positiv test i går, så jeg er 4-5 uker på vei Klikk for å utvide … Åh! Gratulerer så mye! Hvor lang tid tok det før du fikk positiv test?
matrosfrue skrev: Gikk fint til slutt, fikk positiv test i går, så jeg er 4-5 uker på vei Klikk for å utvide … Åh! Gratulerer så mye! Hvor lang tid tok det før du fikk positiv test?
S Snart4barnsmora Betatt av forumet 5 Jan 2016 #664 Emily2016 skrev: Åh! Gratulerer så mye! Hvor lang tid tok det før du fikk positiv test? Klikk for å utvide … visste ikke når el var (vet ikke fortsatt), så jeg ventet med å teste til 2.januar og da var jeg ifølge CB digital 4-5 uker.
Emily2016 skrev: Åh! Gratulerer så mye! Hvor lang tid tok det før du fikk positiv test? Klikk for å utvide … visste ikke når el var (vet ikke fortsatt), så jeg ventet med å teste til 2.januar og da var jeg ifølge CB digital 4-5 uker.