Bading/svømming

Posi10v

Flørter med forumet
Hei. Vi er med storebror på snart 4 år på bading hver onsdag i svømmehallen, hvor lenge kan jeg fortsette med det?

Til slimproppen eller vannet går..? :-P

På gravidsvømminga jeg går på 2 ganger i uken har folk vært helt frem til termindato. :)

Står man kan svømme til vannet går, på NHI sine sider. Stort sett kommer vel riene rundt det tidspunktet, så ser ikke for meg at man legger på svøm etterpå. Hehe

Okey, ei som sa til meg idag at man ikke burde siste 6 ukene pga infeksjons fare, men da fortsetter jeg :-)

Okey, ei som sa til meg idag at man ikke burde siste 6 ukene pga infeksjons fare, men da fortsetter jeg :-)

Det var det jeg lærte sist gang også, men ser ut til at de har gått bort fra det. De har jo trening i varmebasseng for bekkenløsning frem til slutten også nå.

Det var det jeg lærte sist gang også, men ser ut til at de har gått bort fra det. De har jo trening i varmebasseng for bekkenløsning frem til slutten også nå.
Ja, det stemmer. Og flere av de jeg er på trening sammen med var med frem til fødselen.

Har fått beskjed om frem til vannet går:) så jeg kommer til å gå på babysvømmingen med datteren vår frem til det:) får bare håpe det ikke går når vi er i vannet:p

Jeg har tatt skrekken etter ei på sorggruppa etter vi mistet en gutt i dødfødsel, mistet sin baby pga infeksjon fra hun var på babysvømming som gravid.. Det var noe med livmorhalsen osv.. Men allikevel.. Jeg venter med basseng bading.

Jeg har tatt skrekken etter ei på sorggruppa etter vi mistet en gutt i dødfødsel, mistet sin baby pga infeksjon fra hun var på babysvømming som gravid.. Det var noe med livmorhalsen osv.. Men allikevel.. Jeg venter med basseng bading.
Hjelp! Da skal jeg holde meg unna fremover hvertfall! Så trist med gutten deres :( ❤️

Back
Topp