Mammaklær

Mini<3

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Sensommerbarna 2016
Hvem bukser foretrekker dere? Brukt HM tidligere, men kikket litt på lindex buksene nå. Må ha ny bukse, ingen av mine passer lenger.

Har sett at mange bestiller på ebay. Har mange "kosebukser" fra h&m og håper at de skal passe videre også. Ellers går jeg mye i tights eller strømpebukser. Blir nok mammabukser etterhvert. Koselig å pynte seg litt mer.. Har mange enkle kjoler fra Bik Bok jeg sikkert kommer til å bruke en del også :) men akkurat nå er jeg så oppblåst at det blir mye hettegenser :)

Jeg syns hm sine er ok. Bare litt dårlig kvalitet, holder jo knapt gjennom svangerskapet :D Har kjøpt meg et par nå, orker ikke å ha på bukser som strammer hvis jeg ikke må:p

Liker hm sine ♡

Jeg så lindex hadde på nett, ikke kikket etter i butikk. Fant en hm bukse her hjemme, så har iallefall en bukse nå. Det var en drøm å få på seg :)

Har kun brukt fra HM, eneste som er å få tak i her.
Så at Lindex og har i noen butikker, men var jo ikke akkurat et enormt utvalg så det ut til...
Enig i at HM ikke har super kvalitet - litt irriterende når det går i stykker så raskt. Kjipt å måtte kjøpe ny bukse når man er 8 måneder liksom

Har kun brukt fra HM, eneste som er å få tak i her.
Så at Lindex og har i noen butikker, men var jo ikke akkurat et enormt utvalg så det ut til...
Enig i at HM ikke har super kvalitet - litt irriterende når det går i stykker så raskt. Kjipt å måtte kjøpe ny bukse når man er 8 måneder liksom

Godt vi skal være store på sommeren! Blir mye kjoler! Gikk høygravid i desember sist! Det var stress med tanke på jakker:)

Jeg pleier å bli sinnsykt varm som gravid, så ser ikke helt frem til å gå høygravid hele sommeren - håper på en kald sommer
Hadde faktisk heller tatt jakkeproblematikken - jeg koker over selv i -10 som gravid så trenger egentlig ikke stort til jakke, haha

Jeg fant frem 2 esker i dag, med mammatøy som jeg brukte under de 2 forrige graviditetene. Mye H&M der - de holder enda :)
Takk og pris for mammabukser ♡ Det var himmelsk å få de på seg! Vanlige bukser strammer litt nederst på magen nå, er ikke særlig oppblåst heller.
Kommer nok til å bytte ut litt med klær fra Mamalicious. :)

Synes mange mammajeans ser så stramme ut. Når jeg får mage vil jeg ha sånne med stor mage foran. Typisk jeans med marineblå strechtstoff i magepartiet. Noen som anbefaler noe slikt på en butikk? Er vanligvis str 44/46 i bukser nå :)

Back
Topp