Dere som er tett i nesa, blir dere tett/tørr i munnen/halsen og svelget også? Føler til tider at jeg ikke har "noe spytt" i munnen og det kjennes veldig tørt ut, dette gjør at jeg noen ganger får brekninger... Andre som har det sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja spesielt om natta da jeg bare klarer å ligge å puste med munnenbrekker meg ikke da, men er ikke mye digg
![]()
Får den eksteeme tørrheten ja, men brekninger har jeg ikke hatt heldigvis!! Men er eksteemt tørt nedi derHåper det går over snart
![]()
Sånn er det her også, så ender ofte opp med tørre flekker i halsen som er umulige å få fuktet. Noe som ender med at jeg hoster til jeg brekker meg.
Vi får håpe det går over snart for oss alle! ☺ Men er jo slitsomt når det er som verst..Høres slitsomt ut!!! :-/ Håper du slipper det snart ♡
Hehe, ja, nå lurer jeg bare på hva det neste blir jeg... Nå føker jeg jeg har hatt "alt"Vi får håpe det går over snart for oss alle! ☺ Men er jo slitsomt når det er som verst..
Det neste må jo da bli at du har babyen i dine armer, og kan snu om fra plager til glede! ☺ Jeg har heldigvis ikke noen store andre problemer! ☺Hehe, ja, nå lurer jeg bare på hva det neste blir jeg... Nå føker jeg jeg har hatt "alt"![]()
Hvordan akupunktør nåler brukes, små nåler? Hvor settes de? Hvor mange behandlinger trengte du? ☺ ble problemet helt borte da?Stakkars dere som sliter m dette, dere har min dypeste medfølelse. Jeg takler ikke å være tett men ble potte tett i dette svangerskapet. Heldigvis løste det seg når jeg oppsøkte en akupunktør, har reddet hele graviditeten.
Men nå er vi snart v veis ende <3
Bruker nesespray for barn og i tillegg olje, men blir jo pottetett likevel.. det hjelper en stund! ☺Jeg bruker nesespray. Ellers ingen søvn.
Bruker også for barn.Bruker nesespray for barn og i tillegg olje, men blir jo pottetett likevel.. det hjelper en stund! ☺
Nei har ikle prøvd det..men kanskje noe å tenke på! ☺Bruker også for barn.Har du prøvd snorkeplaster i tillegg? De vider ut nesevingene ganske bra.
![]()
Hvordan akupunktør nåler brukes, små nåler? Hvor settes de? Hvor mange behandlinger trengte du? ☺ ble problemet helt borte da?
Hvordan akupunktør nåler brukes, små nåler? Hvor settes de? Hvor mange behandlinger trengte du? ☺ ble problemet helt borte da?
Høres i grunn veldig bra ut! ☺ Vet du hvilken type akupunktur det er? Hvor får du gjort dette og hva betaler du pr. gang? ☺ Hvis man skulle gjort det med en lengre intervall, vet du hvor ofte man bør få det da? ☺Har ikke turt å se for mye på de nålene Hehe har seks nåler i ansiktet, tre i hodebunnen, to i føttene , to i hendene og to i leggene Hehe høres voldsomt ut kanskje men det er bare de i ansiktet som er ubehagelige og dette fungerer virkelig. Går en gang i uken men det er fordi jeg er hysterisk og sliter m angst i forhold til den tetthetenikke nødvendig egentlig å gå så ofte.
Problemet er helt borte![]()
Puster du med munn? Da blir man jo gjerne enda tørrere.. Eller var det det du har panikk for sånn at du bruker mye otrivin for å unngå å bli tett? ☺Har brukt otrivin for barn etterfulgt av Rhinoil neseolje i store deler av svangerskapet jeg også (ingen fare, og helt ok i følge min lege også), kanskje 2/3 av hele perioden hittil..Egentlig ikke. Nå har jeg totalpanikk for ikke å kunne puste med nesa da så jeg klarer ikke være tett så jeg må puste med munnkanskje derfor jeg ikke blir tørr. Har brukt otrivin gjennom hele svangerskapet pga dette, legen mente det var helt greit, heldigvis... Ellers måtte jeg sovet sittende
![]()
Puster du med munn? Da blir man jo gjerne enda tørrere.. Eller var det det du har panikk for sånn at du bruker mye otrivin for å unngå å bli tett? ☺Har brukt otrivin for barn etterfulgt av Rhinoil neseolje i store deler av svangerskapet jeg også (ingen fare, og helt ok i følge min lege også), kanskje 2/3 av hele perioden hittil..