Godt nyttår!

xmissx

Flørter med forumet
Godt nyttår til dere alle. Idag kom vi ut på facebook. Det var en lettelse i grunnen da jeg har morkaken foran og hatt mye blødninger og bekymmringer. Men magen er så stor nå jeg kan ikke holde det skjult mer ") flere som har outta til omverdenen ")

Godt nyttår! :) Her forteller vi det på facebook etter oul neste fredag :) Gleder meg til å se lille knøttet igjen :)

Godt nytt år. :)

Godt nyttår! :) jeg fikk manna meg opp til å sende melding til sjefene om det i går. Må vel egentlig åpne opp om det snart til resten, da magen begynner å bli relativt synlig!!:p

Godt nyttår!! Sikkert deilig å fått sagt det der og være ferdig med det:). Hvordan sa du det? Med bilde?:)

Godt nytt år!
Vi har ikke annonsert i sosiale medier, men her ble det også helt offisielt i går da kjæresten endelig fortalte det til kompisene sine. :) Jeg var hjemme med hunden, men fikk koselige meldinger fra et par av kompisene som synes det var veldig stas. Utrolig hyggelig! ^^

Publiserte på face i går (og fortalte svigers det endelig).

Jeg var ikke så voldsom kreativ der jeg lå på sofaen forspist hihi ble en screenshot på babyverden appen xD

• Liker
Reactions: BMC
Jeg var ikke så voldsom kreativ der jeg lå på sofaen forspist hihi ble en screenshot på babyverden appen xD
Var ikke så kreativ selv, la ut dette:
9c8548546ddc6e40122faea5ac07f53d

Godt nyttår! :) ja vi la det ut offentlig for en good stund siden. Litt fordi vi har flyttet så langt fra familie og venner så bi ville oppdatere dem og ds var det ikke vits å holde det hemmelig :)

Back
Topp